Gå til innhold

BK: Bridal shoot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltids kjekt å se bilder fra deg!

Rent og stilfullt.

 

Veldig pent lys! Spesiell og kul bakgrunn.

En smule distraherende det lyset til høyre på veggen.

Kan hende det bare er skjermen min, men hun har et svakt blåskjær som begynner fra forarmen og øker litt ned mot hånda.

Lenke til kommentar

Liker brudebilder, det er noe spesielt ved de.

 

Bemerket:

Venstrearmen hennes virker noe mørk, kanskje ørlite rød/burgunder tonet pgr av mørket.

Lyset på bakgrunnen passer bra samt faller fint rundt motiv, skygge melleom de to lyse partiene bak er noe utpreget og den sorte horisontale streken i det lyse partiet til høyre lokker oppmerksomheten vekk fra motivet. Bildet har flust med detaljer men synes den svarte streken fikk litt for mye av oppmerksomheten.

 

Ellers digger jeg bildet totalt.

 

Edit: Flinke modeller du har/bruker.

 

Angående lysoppsett vil jeg tippe, 1 sidelys fra venstre (på bakgrunn og ørlite på motiv) + sidelys høyre (og ørlite på motiv) , hovedlys fra venstre oppe ?

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du kan si at hun har «aaaaaaaalt for soft hud» i denne størrelsen. Synes huden hennes ser ren og fin ut. Virker som at med en gang en modell mangler kviser, rynker eller andre meget synlige urenheter, så er det «plastikk hud» og det ene med det andre. Jeg tror nok at ved en 100% visning av huden på dette bildet, vil den være rik med detaljer og naturlig tekstur. Selvsakt kloner man bort godt synlige urenheter når bildet er til en kunde. Da man vil se så godt ut som mulig. Bildet er også et motebilde, som rettferdiggjør eventuelt «oversoftet» hud.

 

Den blåe armen og det lyse området på veggen til høyre er også noe jeg merket meg. Spesielt den blåe armen er ikke så fint, men kan vel lett fikses.

 

Ellers er det jo et vakkert bilde som vanlig, Devisor :)

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan du kan si at hun har «aaaaaaaalt for soft hud» i denne størrelsen. Synes huden hennes ser ren og fin ut. Virker som at med en gang en modell mangler kviser, rynker eller andre meget synlige urenheter, så er det «plastikk hud» og det ene med det andre. Jeg tror nok at ved en 100% visning av huden på dette bildet, vil den være rik med detaljer og naturlig tekstur. Selvsakt kloner man bort godt synlige urenheter når bildet er til en kunde. Da man vil se så godt ut som mulig. Bildet er også et motebilde, som rettferdiggjør eventuelt «oversoftet» hud.

 

Den blåe armen og det lyse området på veggen til høyre er også noe jeg merket meg. Spesielt den blåe armen er ikke så fint, men kan vel lett fikses.

 

Ellers er det jo et vakkert bilde som vanlig, Devisor :)

 

Det var mest på brystet jeg reagerte på den softe huden, rett og slett fordi det så unaturlig ut i den størrelsen, kan godt hende at det er masse detaljer, men jeg kommenterer det JEG ser og ikke det jeg TROR jeg ser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...