chokke Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg måtte bare kjøpe BF2 på Steam for 5 euro når det var tilbud (enda jeg har vanlig BF2 og SF på DVD). Problemet mitt er at det lille kartet øverst til høyre begynner i den midterste posisjonen hele tiden. Når jeg går inn på en server, når jeg går inn i et fly, helikopter, bil, tank osv. Dette er meget plagsomt pga jeg foretrekker å ha det kartet på minst zoom på permanent basis, noen måte å få det til?
chokke Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Skrevet 12. januar 2010 Ja, men den går tilbake til standard hver gang jeg avslutter spillet eller går inn i et kjøretøy.
Dernel Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Ja, sånn vil det alltid være. Det er vel ikke så stress og trykke på en knapp nå og da? ^^
chokke Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Skrevet 12. januar 2010 Det er faktisk ganske irriterende når det kunne blitt gjort automatisk. og ikke alltid en har tid til å både trykke på knappen, se rundt seg, bytte kameravinkel og finne et sted å kjøre når en setter seg inn i en bil på et par sek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå