Gå til innhold

vurderer samsung galaxy - anbefales? eller htc hero?


Anbefalte innlegg

Etter å ha sett på samtlige android-mobiler, vurderer jeg nå å kjøpe samsung galaxy (den selges på chess til 3387kr, 100kr billigere enn htc hero). Hvordan er denne? De som har den/har prøvd den; kan dere anbefale den? Grunnen til at jeg heller vil ha denne enn hero'en er blant annet utseende (jepp, litt overfladisk må man da få være :roll:)

 

det jeg først og fremst vil bruke den til er internettsurfing (stemmer det at den har dårlig dekning for wifi?), prøve litt forskjellige apps, sms (har den norsk ordbok og mulighet til t9-input eller bare qwerty?)

 

En annen ting som er relativt viktig for meg er batteritid, men jeg har inntrykk av at ingen touchmobil med så stor skjerm har noe særlig batteritid å skryte av?

 

Om noen mener jeg absolutt bør gå for htc hero, gi meg gjerne noen gode argumenter (må innrømme at sense ser veldig fint ut..)

 

Merker man mye til at det er halvparten så mye minne i galaxy'en som i hero'en? Vil IKKE ha en mobil med mye lag.. (Forferdelige minner fra Nokia N73... huff!)

Endret av muchacha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung har gått ut offentlig og sagt de ikke vil oppdatere telefonen videre ifra Android 1.5. Dette er god nok grunn til å heller velge Hero. Kan og anbefale Motorola Milestone/Droid som er en enda bedre telefon. Du kan lese mitt inntrykk i blogen i signaturen min, og du kan også lese andres inntrykk i Motorolda Droid tråden her på forumet.

 

Kan forøvrig nevne at jeg også gikk ifra Nokia N73 og vurderte de samme telefonene som deg, men landet (heldigvis) på Motorola Milestone.

Lenke til kommentar
Samsung har gått ut offentlig og sagt de ikke vil oppdatere telefonen videre ifra Android 1.5.

 

Hæ? Samsung har jo tvert imot gått ut offentlig og sagt at de vil oppdatere fra 1.5. Se her:

 

http://www.mobil.se/ArticlePages/200911/25..._MOB039.dbp.asp

 

"Men mest intressant är kanske att Erik Johannesson lovar att Spica kommer att gå att uppgradera till Android 2.0 i mars eller april."

 

Denne artikkelen omhandler riktignok Spica, men gjelder ikke dette storebror Galaxy også? Merkelig hvis ikke.

Lenke til kommentar
Samsung har gått ut offentlig og sagt de ikke vil oppdatere telefonen videre ifra Android 1.5.

 

Hæ? Samsung har jo tvert imot gått ut offentlig og sagt at de vil oppdatere fra 1.5. Se her:

 

http://www.mobil.se/ArticlePages/200911/25..._MOB039.dbp.asp

 

"Men mest intressant är kanske att Erik Johannesson lovar att Spica kommer att gå att uppgradera till Android 2.0 i mars eller april."

 

Denne artikkelen omhandler riktignok Spica, men gjelder ikke dette storebror Galaxy også? Merkelig hvis ikke.

 

Vi får håpe det.

 

Har Galaxy og er veldig fornøyd med den. Bortsett fra at den er inne til repp for feil på skjermen (kan skje den beste). Amoled skjermen er et stort pluss, 8GB internminne med støtte for 32GB, virker solid og ligger godt i hånda, skal mye til for å ripe opp skjermen. Og Samsung har peiling på god design.

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...