Gå til innhold

260GTX og CoD MW2


s0ppen

Anbefalte innlegg

God kveld!

 

CoD går som smurt i noen minutter før grafikken blir misfarget og det bytter med svart og misfargede bilder. Lyden i spillet funker, og resten av dataen funker som den skal i bakgrunnen. Så det er bare å lukke ned spillet, og starte på nytt. Problemet er at det kommer etter noen få minutter hver gang. Det har også skjedd et par ganger i CoD og HoN at skjermen har blitt full av artifacts. Da måtte det en reboot til for å løse det.

 

Har prøvd forskjellige drivere, og det samme skjer hver gang.

Tempraturen kommer knapt opp i 75 grader(GPU) mens jeg spiller, men jeg rekker som sagt bare noen få minutter med spilling før det "klikker".

 

i7 920

Asus P6T Deluxe V2

Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB

og GeForce 260GTX

Windows 7 Ulitmate 64bit

 

Noen som har noe forslag på hva som kan være feilen?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som overoppheting av GPU, sjekk at vifta og kjøleribba på skjermkortet ikke er stappfult av støv. Det fjerna jeg fra mitt kort og det sank 5-6 grader :) Kanskje det er det lille extra der som hjelper.

 

Ellers er det jo muligheter ved og bytte skjermkortkjøler til noe bedre.

 

Og som Blazer spurte, hvilken psu har du ? Håper den er større enn 400W. For det kunne blitt litt i minste laget til ditt oppsett.

 

Ellers er det jo og prøve å oppdatere drivere osv osv..

Lenke til kommentar

De eneste spillene jeg har prøvd er Heroes of Newerth, og det går som smurt og CoD som ikke funker som det skal.

 

Jeg har Corsair TX 850W. Pcen er knapt brukt, så jeg tviler på det kan være for mye støv. Rettere sagt, det er ikke mye støv :)

 

Har ikke prøvd å bytte PCI-E slot enda, sist jeg gjorde det fikk jeg ikke bilde på skjermen? Men gjør et nytt forsøk der.

 

Gjør et forsøk med Furmark, så kommer jeg tilbake.

 

Har prøvd med forskjellige drivere uten noe hell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...