Gå til innhold

Viasat Plus HD


Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg parabol ifra viasat med viasat plus hd dekoder,noen som vet om dette kan kjøpes i butikk eller bare direkte ifra viasat??

 

Vet at det går fint å kjøpe diverse mottakere til Canal Digital i butikker,så lurte på om det gikk an å gjøre det samme når det gjaldt Viasat

 

Håper på svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Du finner VIASAT dekodere i butikkene, men disse selges jo med abonnement, hvis du ikke har det fra før. Har du abonnement og skal oppgradere er det nok enklest å kontakte VIASAT selv, men det er mulig du får ordnet dette i butikk / hos forhandler. Prisen blir nok den samme, men du slipper postforsendelse.

 

VIASAT's HD PVR har jeg hatt litt blandet erfaringer med, min har låst seg flere ganger når det har vært store variasjoner i signalkvaliteten. Dette skyldes nok en ikke helt perfekt innstilt parabol. Bildet og lyden klipper, og hvis det blir ille så fryser alt og jeg må trekke ut strømmen.

 

Ellers er boksen genial! I dag kommer TV2 HD, skal suse hjem snart å se hvor den er havnet i kanallisten. :) VOD-tjenestene (filmnedlasting via internett) er også genialt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...