FuglFøniks Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 Jeg har tenkt meg en ny pc i sommer, som jg skal sette opp. Lurer på om noen har noen anbefalinger/erfaringer om bra hovedkort fo AMD??? Jeg har selv tenkt på Asus A7N8X Deluxe, men kanskje d er noe annet som også er bra Trenger også hjelp med grafikkort og minne
FuglFøniks Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Skrevet 31. mai 2003 Trenger vel oxo litt hjelp med valg av CPU.. Har lyst på 2500+ barton, men det kommer vel no annet nytt fra AMD snart, hva er å anbefale der?
Prizefighter Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 Altså det som kommer blir jo sikkert ikke billig med det første så jeg ville anbefalt en 2500+
sheriff Skrevet 31. mai 2003 Skrevet 31. mai 2003 Hvor mye penger har du tenkt til å bruke? Har du tenkt til å overklokke? AMD 2500+, Twinmos PC 3200 m/Winbond, ATI R9700 er jo en "bankers" uansett da. Når det gjelder HK er det det du nevnte ASUS A7N8X Del. Ultra 400, samt ABIT NF7-S, ver2 og EPoX EP-8RDA3+ alle gode kort, der de to sistnevnte er å foretrekke hvis du skal over moderat overklokking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå