Gå til innhold

hvilken type bok er jenta som lekte med ilden? HASTER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

vi har et lese prosjekt på skolen, og vi skal selv velge bok. jeg har valgt jenta som lekte med ilden, men vet noen hvilken type bok det er feks helt antihelt, fantasi og virkelighet osv vi må skrive hvilken type det er.

 

må vite det før i morgen :)

Hot tip 1: Finnes som film. Hot tip 2: Les boken

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Hei

 

vi har et lese prosjekt på skolen, og vi skal selv velge bok. jeg har valgt jenta som lekte med ilden, men vet noen hvilken type bok det er feks helt antihelt, fantasi og virkelighet osv vi må skrive hvilken type det er.

 

må vite det før i morgen :)

Hot tip 1: Finnes som film. Hot tip 2: Les boken

må vell være noen her som allerede har lest den, er jo populær bok :p

Lenke til kommentar

Jenta som lekte med ilden er bok nummer 2 i Stieg Larsons Millenium-triologi. Du bør absolutt begynne med Menn som hater kvinner. Bøkene er thrillere med flere historier som følger og vikles inn i hverandre. Jeg anbefaler deg å lese bøkene, i rekkefølge. God og spennende lesing.

Lenke til kommentar
Jenta som lekte med ilden er bok nummer 2 i Stieg Larsons Millenium-triologi. Du bør absolutt begynne med Menn som hater kvinner. Bøkene er thrillere med flere historier som følger og vikles inn i hverandre. Jeg anbefaler deg å lese bøkene, i rekkefølge. God og spennende lesing.

hva heter den første? kan se filmen av den isåfall. har ikke tid til å lese den.

 

men ingen som vet hvilken type bok det er? får spør læreren min om hun vet da

Lenke til kommentar

Bok 1: Menn som hater kvinner

Bok 2: Jenta som lekte med ilden

Bok 3: Luftslottet som sprengtes

 

Du går glipp av mye viktig informasjon fra bok 1 ved bare å se filmen. Kjenner ikke bokanalyse godt nok til å kunne beskrive hvilken type bok det er bedre enn det er gjort tidligere i tråden. Jeg anbefaler deg å snakke med læreren din om å få bytte bok til Menn som hater kvinner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...