Gå til innhold

Ny Touch Mobil, Verdt å vente?


EKHH

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte å kjøpe ny touch telefon nå etter nyttår. Spørsmålet mitt om det er noen nyheter som kommer de første 2 mnd. som er verdt å vente på i forhold til feks. HTC Hero eller HD2. Burde ligge rundt prisklassen 4-5 k.

 

Takk for svar :)

 

EDIT: så det var en del tilsvarende tråder nedover.Lurer allikevel hva som er lurest i mitt tilfelle. Det skal være en mobil med hvertfall en del av disse kvalifikasjonene:

 

Kunne kjøre spotify

Ha en godt utstyrt app store( Android er å foretrekke)

Være rask, ha god skjerm ,trenger ikke det beste kameraet.

Endret av EKHH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen tvil om at det er noen gode telefoner ute på markedet, men det vil jo bare bli bedre. Jeg ville ha Nokia sin 5800 når den kom, men ventet siden jeg visste at noe bedre måtte komme siden touch var i ferd med å ta av. Problemet er bare at jeg ikke klarer selv å bestemme meg om jeg skal kjøpe Hero, eller vente på Nexus One. I tillegg er det ingen tvil om at noe bedre er rundt hjørnet. Slik vil det alltid være, når du kjøper en mobil, kommer det en ny et par måneder sendere som er bedre. Om du har lyst på en Hero eller HD2, syns jeg du skal kjøpe.

Lenke til kommentar

HD2 er et greit valg, den har ypperlige "hardware" specs.

 

Hero derimot har noe lave specs, slik at iforhold til Hero er det nok verdt og vente litt.

 

Vil du ha Android saa er nok en av disse et bedre valg.

 

- Motorolla Millstone (Tilgjengelig naa gjennom expansys.no)

 

- Sony Ericsson X10 (Antatt tilgjengelig Februar)

 

- Google Nexus One (Like rundt hjornet, vistnok direkte bestilling fra Google online)

Endret av Bacchus
Lenke til kommentar

Takk for svar, sett litt rundt nå og Nexus One høres ut som en mobil som kan passe meg veldig bra. Leste litt og det ser ut som den slippes imorgen(5.Jan). Dette er vell da i USA. Når kommer den til Norge,trenger jeg et spesielt abbonoment for å kjøre 3G? Litt usikker på hvordan dette vil fungere.

 

Tipper det ikke er bare å putte inn Sim kortet med Abonomentet jeg har fra før?:p Takk for svar

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ventet til Nexus One har kommet ut. Engadget har nå en utgave av den til testing ambefaller deg å skjekke ut her. Du kan også skjekke ut Nexus blogg hvis du er enda mer interesert her. :D

 

_________________________________________________________________

Les GårdsrudPaulsrud Blogg for dekkning av ADP1 og Google Wave, kanskje DU får en ivite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...