Gå til innhold

Test av Dell Inspiron 500m


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, holder gjør den nok lenge enda, men hadde vært gøy å byttet til en av de nye dersom de hadde holdt mål. Prisen er jo så sinnsykt bra også.

 

Mener jeg har lest at Dell skal ha benyttet nytt materiale i chassiet til de nye maskinene sine (Såkalt Tri-Metal med Alluminium, Magnesium og stål). Men dere merket altså ingen ting til dette? (Kanskje det bare gjelder de dyrere modellene..)

 

Kult hvis dere fikk testet noen av de nye Latitudene også, D500, D600 og den nye ultraportable D400 ser spennende ut. Hadde vært artig å finne ut om kvalitetsforskjellen er stor i forhold til Inspiron

Lenke til kommentar
337-Zonic"]Hei,

 

maskinen har standard batteri men har latterlig dårlig batterilevetid.

 

Og kalle det latterlig dårlig batteritid når den varte i 3 t og 30 min er latterlig. Prøv min Compaq. Den varer i 1 t og 30 min. Trodde du viste hva du pratet om (selv om denne var noe dårligere enn andre Centrino maskiner)

Lenke til kommentar
Og kalle det latterlig dårlig batteritid når den varte i 3 t og 30 min er latterlig. Prøv min Compaq. Den varer i 1 t og 30 min. Trodde du viste hva du pratet om (selv om denne var noe dårligere enn andre Centrino maskiner)

Han mente nok at det var latterlig til å være en Centrino maskin. 3 timer og 3 minutter høres også godt ut meg, men Centrino maskiner skal nok klare mer enn det.

Lenke til kommentar

men dette står i spesifikasjonen i testmaskinen:

 

Batterikapasitet 11.1V – 4320mAh

 

--

 

Denne informasjonen er basert på informasjonen som MobileMark 2002 genererer. Jeg synes at dette er merkelig. Det er enten;

 

1) Feil i MobileMark 2002

2) Kraftigere batteri i 500m enn det som stod på batteriet.

 

Jeg skal ta kontakt med Dell i morgen for å bli 100% sikker før jeg fastslår noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...