Pug 15 Report post Posted May 30, 2003 Hvordan kan jeg velge at Windows XP skal laste ned automatiske oppdateringer, uten å spørre meg først? Jeg valgte først at Windows Update skulle spørre meg om å laste ned oppdateringene, men nå vil jeg gjerne at den bare skal laste de ned, også spørre om installasjon. Hvor kan jeg forandre den instillingen? Quote Share this post Link to post
bergangster 1 Report post Posted May 30, 2003 System Properties -> Automatic Updating Men vil du det da? Jeg har slått av alt av error-reporting (Den mest irriterende "tjenesten" noensinne?), oppdateringer osv, nesten alt som går automatisk. Skulle hatt en "WinXP - stop bugging me!"-funksjon... Quote Share this post Link to post
Pug 15 Report post Posted May 30, 2003 Hvor slår du av "Error-Reporting"? Quote Share this post Link to post
MemorX 42 Report post Posted May 30, 2003 System Properties -> Automatic Updating Men vil du det da? Jeg har slått av alt av error-reporting (Den mest irriterende "tjenesten" noensinne?), oppdateringer osv, nesten alt som går automatisk. Skulle hatt en "WinXP - stop bugging me!"-funksjon... Du kan jo bruke et program som heter Xp-Antispy eller no sånt. Det disabler alt av slike funksjoner. Angående hvor du slår av error reporting, gjø du det i: Kontrollpanel - System - Avansert - Feilrapportering (nederst på siden) Quote Share this post Link to post