Gå til innhold

Hvem reciever skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du bor nært Hifi-klubben hadde jeg gått for Denon.

Veldig god service hos Hifi-klubben. Har selv hatt Denon, og de har veldig god kvalitet og brukkervennlighet.

 

Forresten...det heter ikke hvem receiver, men Hvilken. :)

 

Ikke alltid lett å skrive når man har kommet hjem fra ettermiddagsjobbing:)

 

Du sier Denon bare fordi de selger det på Hifi klubben? Bor vel i nærheten av 3 hifi klubben butikker, så det er ikke noe problem. Har igrunnen bra erfaring med Denon ifra før.

 

Men samme hvor jeg leser så få jo den Onkyo recivern best i test. Så blir litt frustrert. Den har vel mange flere HDMI inn også?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men samme hvor jeg leser så få jo den Onkyo recivern best i test. Så blir litt frustrert. Den har vel mange flere HDMI inn også?

Onkyo-en er sterkere enn den Denon-en, men begge mangler pre outs for tilkobling av eventuell framtidig effektforsterker. Jeg ville derfor i stedet ha vurdert Yamaha RX-V765 til 3995 kr på lefdal.no hvis du kan vente til de får den inn på lager i februar. :p Denne er kraftig og har pre outs. Jeg har selv bestilt denne til 3495 kr på lefdal.no (nylig supertilbud). Den ligger vanligvis rundt 6000 kr. Alternativt ville jeg ha sett på Onkyo TX-SR707 til 4795 kr også på lefdal.no hvis du har råd. Den er kraftig, har pre outs, 7.2-lyd, THX-sertifisering med THX Loudness Plus, Audyssey DSX og Dolby Pro Logic IIz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...