haavard81 0 Report post Posted May 30, 2003 Har hørt at det skal gå an å "overklokke" dette kortet med ett eller annet program. stems det? Har det noen stor effekt? Hardware solution to a software problem Quote Share this post Link to post
Villmink 1 Report post Posted May 30, 2003 finnes flere programmer man kan bruke til å overklokke dette kortet, blant annet powerstrip, radeon tweaker og flere jeg ikke husker navnet på. Noe hjelper det men jeg tror ikke jeg ville prøvd dette uten bedre kjøling dersom det er original vifta som står på. Quote Share this post Link to post
GeCcO 112 Report post Posted May 30, 2003 bruk Powerstrip, kjører selv 375/350 med orginal vifta (Sapphire 9700 PRO) uten ramsinks Quote Share this post Link to post
notarget 0 Report post Posted May 30, 2003 Kan godt prøve Rage3D Tweak: http://www.rage3d.com Quote Share this post Link to post
AcRoX 0 Report post Posted May 30, 2003 Hei, Gecco. Du sier du kjører på 375/350 , men hva er orginalt på ditt kort?? synes bare det var litt mye med orginal vifte... Quote Share this post Link to post