Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Win 7 problemer


Anbefalte innlegg

da eg skulle skifte theme i win7 *bugga* alt seg går ikkje and og opne mapper ( komer bare ein tomm mappe me stor skrift / error) bare nokon programmer fungerer normalt.

 

nokon ide om kva jeg kan gjere for og få de fiksa ? virka kansje og skifte til win7 original thmeme men eg komer meg ikkje dit pga error / bugg :S eventuelt nokon CMD komandoer eg kan bruke? eller bare stille dataen tilbake 1-2 dager

 

Trenger jelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da eg skulle skifte theme i win7 *bugga* alt seg går ikkje and og opne mapper ( komer bare ein tomm mappe me stor skrift / error) bare nokon programmer fungerer normalt.

 

nokon ide om kva jeg kan gjere for og få de fiksa ? virka kansje og skifte til win7 original thmeme men eg komer meg ikkje dit pga error / bugg :S eventuelt nokon CMD komandoer eg kan bruke? eller bare stille dataen tilbake 1-2 dager

 

Trenger jelp!

 

Hva med å starte i sikkermodus? Trykk på F8 når du setter i gang maskinen.

Endret av Pellick
Lenke til kommentar
Virker søkefeltet i start-menyen? Skriv sysdm.cpl der og trykk Enter. Bare slenger ut forslag her :)

søkefelte fungerer fann fila du sikta til, skal eg tryke slette den eller noke? ^^

takk for jelp :D sette pris på den!

 

Aha, ved å trykke på den kommer du til systemegenskaper, og der kan du velge Avansert -> Ytelse -> tilpass for best ytelse. Da vil temaet bli deaktivert, og jeg håper at du kanskje klarer å bytte det da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...