Soildor Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 da eg skulle skifte theme i win7 *bugga* alt seg går ikkje and og opne mapper ( komer bare ein tomm mappe me stor skrift / error) bare nokon programmer fungerer normalt. nokon ide om kva jeg kan gjere for og få de fiksa ? virka kansje og skifte til win7 original thmeme men eg komer meg ikkje dit pga error / bugg :S eventuelt nokon CMD komandoer eg kan bruke? eller bare stille dataen tilbake 1-2 dager Trenger jelp!
Pellick Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 (endret) da eg skulle skifte theme i win7 *bugga* alt seg går ikkje and og opne mapper ( komer bare ein tomm mappe me stor skrift / error) bare nokon programmer fungerer normalt. nokon ide om kva jeg kan gjere for og få de fiksa ? virka kansje og skifte til win7 original thmeme men eg komer meg ikkje dit pga error / bugg :S eventuelt nokon CMD komandoer eg kan bruke? eller bare stille dataen tilbake 1-2 dager Trenger jelp! Hva med å starte i sikkermodus? Trykk på F8 når du setter i gang maskinen. Endret 30. desember 2009 av Pellick
Soildor Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 (endret) Nei fungerer heller ikkje i safe modus er det mulig og *fikse windows* i F8 menyen ? Endret 30. desember 2009 av Soildor
Pellick Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Går det an å høyreklikke på Datamaskin i Start-menyen? Velg da Egenskaper->Avanserte systeminnstillinger->Ytelse-> Tilpass for best ytelse. Da skal i hvertfall temaet bli deaktivert og du får en fin Windows 98-look, hehe. Kanskje du kan gå tilbake til standardtema etter dette?
Soildor Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 (endret) nei desverre nor eg høyreklikker komer detbare ein kvit rute :S går det ikkje and å fjerne themen jeg laget med CMD komands? eller eventuelt deaktivere det? Endret 30. desember 2009 av Soildor
Pellick Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Virker søkefeltet i start-menyen? Skriv sysdm.cpl der og trykk Enter. Bare slenger ut forslag her
Soildor Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 Virker søkefeltet i start-menyen? Skriv sysdm.cpl der og trykk Enter. Bare slenger ut forslag her søkefelte fungerer fann fila du sikta til, skal eg tryke slette den eller noke? ^^ takk for jelp sette pris på den!
Pellick Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Virker søkefeltet i start-menyen? Skriv sysdm.cpl der og trykk Enter. Bare slenger ut forslag her søkefelte fungerer fann fila du sikta til, skal eg tryke slette den eller noke? ^^ takk for jelp sette pris på den! Aha, ved å trykke på den kommer du til systemegenskaper, og der kan du velge Avansert -> Ytelse -> tilpass for best ytelse. Da vil temaet bli deaktivert, og jeg håper at du kanskje klarer å bytte det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå