Gå til innhold

HEi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

:roll:

Skrevet
Nytt sjermkort!

Hva er best?

Fordeler ulemper?

Geforce 4 Ti4800SE 128MB 8x agp osv

Saphire radeon 9500 PRO 128MB

Forrressten syns jei du skall sjøpe et sjermkort som heter raidion nitusenåttehundre. - det bare ruller!

Skrevet
Nytt sjermkort!

Hva er best?

Fordeler ulemper?

HEi!

Skrevet
Nytt sjermkort!

Hva er best?

Fordeler ulemper?

Hei!

Skrevet

john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne john arne

odd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd runeodd rune odd

Skrevet

ta en titt på nettikette før du poster.

-----------

men som sagt over

ikkeno dumt valg

Skrevet
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

:roll:

Stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...