Gå til innhold

Skoleball 10klasse (hjelp)


DavidF

Anbefalte innlegg

Hei jeg er gutt og går i 9 klasse og i 10 så er det ball vet det er en god stund til så det er ikke det at det er no hastverk. 10klasse skal ha nå så da kom jeg i skoleball modus. Og jeg trenger hjelp til hva jeg burde gå i , Dress eller Smoking?

 

skal jeg gå i dress må jeg kjøpe ny , ikke noe problem men hvor og hvordan dress burde kjøpes?

 

Jeg har en smoking eller lettere sagt arvet fra oldefar, med vest og det er det ikke mange som har , men uansett ... blir smoking for dumt? også er jeg redd folk ikke skjønner at det er smoking (Den er ikke noe spessiel forhold til andre smokinger så vidt jeg vet) , men er vel ganske mange som er litt sløvere enn andre i toppen xD :L

 

Jeg skjønner dress det går uansett , men har litt lyst og se litt anderledes og litt mer finere enn de andre gutta (a) så vis jeg ender opp med dress, noen tips til å få den litt mer pen eller små stæsj til? har en del slips nåler osv og noen slips smykker, men vil ikke ta for mye gull og sølv det blir litt harry igjen :p , enkelt men elegant syns jeg er greit ;)

 

 

 

DRESS VS SMOOKING HELP! :)

 

Takk : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde smoking med sløyfe og det hele! Ikke noe problem i det hele tatt, folk synes bare det var tøft, og de fleste forsto at det var smoking. Jeg ville gått for smoking, da er du litt annerledes...litt tøffere :p

 

 

haha endelig ikke bare jeg som har tanken, Hørtes ut som en grei plan, Takk :D

Lenke til kommentar
Om du får tilpasset smokingen hadde jeg tatt smoking. Det kommer nok til å bli litt overkill, men om du ikke bryr deg om hva andre sier, så kjør smoking. Men du våger ikke å bruke den uten å ha vært hos skredder med den.

 

 

Mhm ja , blir da tatt med til skredder, hvorfor blir dte overkill , fordi smoking er dyrere?

 

men takk vil høre alle sine meninger i forumet :D

Lenke til kommentar
Fordi de fleste på ungdomskolen synes det blir altfor overpynta. Men kjør på.

 

 

joa er vel litt sant det og, men syns det er så kjedelig med standard på alt som dress på ball. :/

 

Overpyntet er en unødvendig tanke. Ball er ball, og man skal pynte seg til det. Se bare på hvor lenge jentene stresser med alt før ballet.

Lenke til kommentar
Smoking med tilbehør som slips, en flott slipsnål og mansjettknapper. Vil du dra den heilt ut, så har du et lommeur og en Fedorahatt i tillegg!

 

apparel-troy-lee-designs-casual-hats-men-crooner-fedora-black.jpg

 

Stilig med unge menn som vil kle seg skikkelig :yes:

 

 

mhm, ikke sløyfe ? , ;p ja hadde vært litt gøy å dratt den helt ut , vet ikke om hadde blitt litt mye, men hadde vært dte for å faktisk se reaksjonen til de andre , :):p men for meg hadde det vært greit med alt det , men hatten er jeg litt usikker på , til smoking :D jeg er litt redd for å bli sett rart på ;L

Lenke til kommentar
Smoking med tilbehør som slips, en flott slipsnål og mansjettknapper. Vil du dra den heilt ut, så har du et lommeur og en Fedorahatt i tillegg!

 

apparel-troy-lee-designs-casual-hats-men-crooner-fedora-black.jpg

 

Stilig med unge menn som vil kle seg skikkelig :yes:

 

 

mhm, ikke sløyfe ? , ;p ja hadde vært litt gøy å dratt den helt ut , vet ikke om hadde blitt litt mye, men hadde vært dte for å faktisk se reaksjonen til de andre , :):p men for meg hadde det vært greit med alt det , men hatten er jeg litt usikker på , til smoking :D jeg er litt redd for å bli sett rart på ;L

 

Ser det er mange meninger ute å går, men må bare si at om du skal ha smoking så må du ha sløyfe til. Det blir feil med slips.

Lenke til kommentar
Smoking med tilbehør som slips, en flott slipsnål og mansjettknapper. Vil du dra den heilt ut, så har du et lommeur og en Fedorahatt i tillegg!

 

apparel-troy-lee-designs-casual-hats-men-crooner-fedora-black.jpg

 

Stilig med unge menn som vil kle seg skikkelig :yes:

 

 

mhm, ikke sløyfe ? , ;p ja hadde vært litt gøy å dratt den helt ut , vet ikke om hadde blitt litt mye, men hadde vært dte for å faktisk se reaksjonen til de andre , :):p men for meg hadde det vært greit med alt det , men hatten er jeg litt usikker på , til smoking :D jeg er litt redd for å bli sett rart på ;L

 

Ser det er mange meninger ute å går, men må bare si at om du skal ha smoking så må du ha sløyfe til. Det blir feil med slips.

 

 

ja for jeg har orginal sløyfetil den og :)

Endret av DavidF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...