Sacho_chan Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har last ned to filer som jeg ikke får sletter. Filene er to filmdeler: "Yu-Gi-Oh! Capsule Monsters The Movie (Part 1&2)" Jeg har lastet ned disse før og hadde ikke noe problemer med å slette dem da, men nå har jeg plutselig det. Jeg har fått noen datavenner av meg til å hjelpe, og jeg har prøvd: - sletting direkte - f5 - re starte pcn for så å slette - flytte og slette - flytte den til papirkurven direkte - slette den gjennom administratoren Ingen av disse funket og jeg har ikke virus på pcn heller. Noen som kan hjelpe meg? NB: Jeg er ikke noe data-nerd selv, men hvis det blir innviklet så skal jeg få typen min til å gjøre det for meg.
Svenni212000 Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 (endret) Vet ikke om det hjelper, men du kan jo førøke følgende: [1] Last ned Malwarebytes' Anti-Malware [2] Installer og oppdater programmet [3] Utfør en hurtig systemskann for å virkelig utelukke virusproblemer. [4] Under fanen Flere Verktøy vil du finne et program kalt FileASSASSIN Du kan se om dette programmet klarer å slette filene for deg. Endret 29. desember 2009 av Svenni212000
Sacho_chan Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Skrevet 29. desember 2009 Vet ikke om det hjelper, men du kan jo førøke følgende: [1] Last ned Malwarebytes' Anti-Malware [2] Installer og oppdater programmet [3] Utfør en hurtig systemskann for å virkelig utelukke virusproblemer. [4] Under fanen Flere Verktøy vil du finne et program kalt FileASSASSIN Du kan se om dette programmet klarer å slette filene for deg. Går det ikke ann å gjøre det på en annen måte enn å laste ned andre programmer? Jeg har veldig mye inn på pc'n allerede og sliter jævlig med harddisk plass
Svenni212000 Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Alternativ #1 * Åpne ledetekst * Naviger til stedet der filen er låst * Trykk CTRL-ALT-DEL, klikk på "Oppgavebehandling", velg kategorien Prosesser * Avslutt explorer.exe prosessen via "Avslutt prosess"-knappen * Gå tilbake til ledeteksten og slette filen * Ta opp Oppgavebehandling vinduer igjen * Velg fil-> ny oppgave * Skriv explorer.exe i "opprett ny oppgave"-feltet * Trykk OK. Alternativ #2 * Trykk CTRL-ALT-DEL, klikk på "Oppgavebehandling", velg kategorien Prosesser * Avslutt explorer.exe prosessen via "Avslutt prosess"-knappen * Slett filene direkte ved markere dem, holde inne Shift tasten og trykke Delete. * Ta opp Oppgavebehandling vinduer igjen * Velg fil-> ny oppgave * Skriv explorer.exe i "opprett ny oppgave"-feltet * Trykk OK. Alternativ #3 * Logg deg inn i Sikkermodus * Forsøk en av metodene over når du er i sikkermodus Alternativ #4 * Start opp / Boot PCen fra Windows CD/DVDen * Trykk R for å gå til "Recovery Console" eller velg System Recovery om du har Vista Win7 * Som med ledertekst, skriver du inn kommandoen for at du vil slette filer * Ta ut Windows CD/DVDen, restart og start opp på vanlig måte.
Sacho_chan Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Skrevet 29. desember 2009 Alternativ #1* Åpne ledetekst * Naviger til stedet der filen er låst * Trykk CTRL-ALT-DEL, klikk på "Oppgavebehandling", velg kategorien Prosesser * Avslutt explorer.exe prosessen via "Avslutt prosess"-knappen * Gå tilbake til ledeteksten og slette filen * Ta opp Oppgavebehandling vinduer igjen * Velg fil-> ny oppgave * Skriv explorer.exe i "opprett ny oppgave"-feltet * Trykk OK. Dæven det gikk! Tusen takk! ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå