Gå til innhold

Nokia N900 - Binding av abonnement? Hvilket?


Anbefalte innlegg

Ny dag og ny tid for å snakke med kundeservice. Endelig møtte jeg på en kar som skjønte litt, og innen en time etter jeg snakka med han så var pakken plukket, pakket og sendt. Så får jeg melding av posten og forventet leveringstid er 31.12 :)

Merkelig hvordan de har somlet bort to dager og plutselig får de pakket den på under en time...

Menmen. Har bestilte den "hjem på kvelden", og siden det er nyttårsaften imorgen så kommer den nok ikke da vil jeg tippe. Og lørdag leverer de nok ikke på kvelden, så på mandag får jeg nok godbiten :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Off-topic, men hvorfor ønsker du å kjøpe n900?

 

Nokia N900 er en bærbar datamaskin i lommeformat. Den har absolutt ingen konkurrenter i sitt segment. Det nærmeste en kommer er Asus eee, men den kan du ikke putte i lommen. Alle andre enheter på denne størrelsen er simple telefoner med enkel datakapasitet. N900 er en datamaskin med telefonfunksjonalitet. Dersom du ikke får spilt av en videofil på N900 så installerer du codecen som du ville gjort på et hvilket som helst annet linux-OS. Den kan alt. Man kan installere Android på den om man vil, men hvorfor vil man begrense seg slik? Noen har tilogmed installert Apple OS/X komplett operativsystem på den, via en PowerPC-emulator, bare for å demonstrere at telefonen faktisk ikke har begrensninger.

 

Så svaret på spørsmålet ditt er enkelt. Man kjøper N900 dersom man vil ha en komplett bærbar PC i lommeformat i stedet for en normal telefon. Hver sitt behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...