Gå til innhold

amd xp1800+

erre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har netopp bestilt AMD CPU Athlon XP 1800 1.533GHz Socket-A 0.13u 266MHz Thoroughbred, med varenr: AXDA1800DLT3C fra psdata!

Klarer jeg å krysser 2ghz grensen med den?

Noen som vet om d er tbred A eller B som er inne hos psdata nå?

Vet de er mange poster om netopp dette oppe, men fant ikke helt svar!

Ser de har AXDA1800DUT3C på komplett!

Hva er best:

AXDA1800DUT3C

AXDA1800DLT3C

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får uansett en Thoroughbred-B. Varenummeret indikerer også at det er en DLT3C, som er bedre enn DUT3C, fordi førstnevnte kjører på lavere spenning i utgangspunktet og dermed sannsynligvis kan overklokkes lengre.

Vet ikke hva slags hovedkort du har, men det er nok uansett lett å krysse 2 GHz-grensa med den. Skulle tro at 11x200MHz ikke er noe problem... (dette kommer jo selvsagt også an på om minnet ditt klarer det - mitt gjør det. :)) Har hørt at folk har klart 2,5GHz med luftkjøling, til og med...

Jeg bestilte samme prosessor for et par dager siden selv, og håper jeg får en DLT3C, men ifølge andre poster på forumet her er det egentlig DUT3C PSData har... Jeg spesifiserte i min bestilling at jeg kun ønsker DLT3C, så da får jeg virkelig håpe at PSData gir hva de lover...

sorry gutter.. må skuffe dere..

fikk mail av ps..

han hadde tittet på prossessorene han fikk og kunne bekrefte at det ikke var dlt3c som han skulle fått..

får sette oss ned og vente til neste levering nå

Denne posten finner du her.

Jeg anbefaler å lese denne siden - her lærer du alt om de forskjellige utgavene av XP-prosessorene.

Skrevet

Jeg har fått prosessoren nå. Det er en AXDA18000DUT3C 9415966270440 JIUHB0311TPMW. Altså en DUT3C. :(

Men jeg tar til takke med den, DLT3C er vel ikke det letteste å få tak i, og uansett er prosessoren jeg nå har fått mye bedre enn min gamle XP1700 Palomino. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...