Gjest liktvist Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 15 snart 16 og lurer på om jeg kansje kan ha problemer med alkohol jeg henger en del med noen eldere kompiser og det blir my festing. Tenkte litt tilbake i dag og fant ut at jeg hadde vert full eller brisen nesten en gang vær helg de site 2 måntende. kan jeg ha alkohol problemer elller er dette normalt for ungdom i min alder.
cocopara Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 15 snart 16 og lurer på om jeg kansje kan ha problemer med alkohol jeg henger en del med noen eldere kompiser og det blir my festing. Tenkte litt tilbake i dag og fant ut at jeg hadde vert full eller brisen nesten en gang vær helg de site 2 måntende. kan jeg ha alkohol problemer elller er dette normalt for ungdom i min alder. hehe.. er helt Normalt.. for 15 åringer og ta seg et par drinker.. men er alltids noen som tøyer grensene.. du er nok ikke avhenning ettersom det bare er helgene.. om du føler et konstant tørst etter alkohol I ukedagen har du hva jeg kaller en kontrollert alkohol avhenninghets problem. Siden du har det under kontroll. Er jo 15 selv og kjenner noen som drekker.. ville fra rådet deg og drikke alkohol I så ung alder ettersom du kan få hjerne skader.. vil også minne om at kompisene jeg kjenner som drekker er som flest de som akkurat klarer skolen med et par prosent.
SML Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 At du drikker ofte betyr ikke at du har alkohol problemer, de fleste i min omgangskrets er full eller brisen nesten hver helg
Gjest liktvist Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 takk for svarene greit å være på den sikre siden. (klarer meg fint på skolen 5 i snit)
cocopara Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 At du drikker ofte betyr ikke at du har alkohol problemer, de fleste i min omgangskrets er full eller brisen nesten hver helg kommer an på om han føler trang til litt alkoholig drikke hele uka da?? og utraggere allt dette på helgene... men ville nok ikke tro han var det
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Eg trur ikkje det er noko problem for å vere ærleg. Ein skal ikkje bagatellisere heller, men det er mykje fyll i ungdomstida. Eg har óg vært ute kver helg no, dei siste månedene. Det er berre ikkje så mykje så skjer, og om nokon spørr meg om eg vil vere med dei ut, eg vegen kort. Betre enn å sitte heime å sjå fjernsyn tykkjer eg. Men høyr med nokon som er eldre - dei fleste har hatt ein slik periode. Om du har eit ope forhold med foreldrene dine, kan du jo høyre med dei óg. Om du går ut for å kose deg å ha det hyggeleg, og ikkje føler det "tørst" i vekedagene (som nemnt tidlegare) tviler eg på du har noko å bekymre deg for. Men tar det overhånd, så snakk med nokon. Eg snakka med ein lege, som spurte om mine rusvaner. Då sa eg at eg drakk omlag ein sixpack kvar helg, kanskje litt meir. Det var tydelegvis ikkje noko bekymringsverdig i mi alder meinte han.
Blårens Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Slapp av Jeg har vært dritings hver Fredag og Lørdag de siste to månedene. Jeg var møkkfull i går og overigår
Alastor Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Kjære gjest. Vi har gjestepostemulighet av en grunn, det at våre brukere skal kunne ta opp spørsmål de ikke vil at skal knyttes til sin bruker, for å beskytte de. Den er ikke laget for at uregistrerte brukere skal poste tråder der de presenterer seg selv med forskjellig kjønn og alder. Det meste av spørsmål du måtte ha her vil du få svar på, og du trenger ikke presentere forskjellige bakgrunner o.l. for å få til dette. Oppfordrer deg derfor til å registrere deg for å knytte en bruker til deg, og operere med 1 alder og bakgrunn. Trådene stenges, da du uansett har fått svar.
Anbefalte innlegg