Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søte meldinger - Hurtigrute til vennesone, eller god måte å få connection på?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om å sende rundt søte eller morsomme meldinger til jenter? Ikke masing/spamming eller neediness, men en melding i ny og ne. Blir du fort plassert som venn da, eller er det nettopp slikt som blir satt pris på så lenge det ikke blir for mye? Aka: DU er en bra person, I love you Honey, Hei Sexy, hva gjør du?, Carpe Diem Baby

 

Og, har dere noen gode meldinger på lur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ærlig så kan jeg ikke fordra menn som sender sånne "søte" meldinger. Jeg blir kvalm av det.

Det sagt, så kan nok noen jenter sette pris på det.

 

Forresten, "hei sexy, hva gjør du?" er ikke en søt melding i den forstand og du kommer garantert lenger med den enn med "du er en bra person"-meldinger. Uansett hva jenta måtte mene om søte meldinger! :)

Lenke til kommentar

Liten historie;

Eksen min elsket søte meldinger, hver kveld vi pratet i telefonen før vi la oss begynte hun å mase om en nattamelding. Og gikk det en kveld uten en 2 siders søt nattamelding så ble hun grinete og sa hun savnet meldingen. Og hun forventet bedre og lengere meldinger for hver eneste gang.

 

Det tok meg 4 måneder å finne ut at dette egentlig var et kontrollbehov hun hadde over meg, og det eneste disse meldingene gjorde var å styrke hennes possisjon over meg. Så nei, jeg sender aldri søte meldinger lenger. Har også blitt en litt mer "gi-faen" type når det gjelder forhold etter dette, og hey, det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...