Gå til innhold

Konto hacka og får ikkje tilgang til wowforum


Anbefalte innlegg

Kontoen min vart hacka for eit par dager siden og nå er kontoen min sperra for 72 timer. Det er for såvidt greit nok men nå har tilgangen til wow foruma også blitt utilgjengelig. Det står "You have no active World of Warcraft accounts attached" når eg prøver å logge meg inn på forums. Det er jo feil siden accounten min er aktiv (betalte fram til 14 jan) og og sjølv om den er hacka er den ikkje frozen. Nokon som har opplevd lignande?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du merget kontoen din med Battle net?

Hvilket brukernavn bruker du når du prøver å logge deg inn.¨

 

Får du til å logge deg innpå Account Management?

 

 

Har merga kontoen med battle.net ja. Har prøvd å bruke både det tidlegare brukernamnet og det som eg fekk via battle.net. Får logga meg på Account Management men den er jo suspendert så ikkje så mye å gjøre der :) Fårhåpentligvis går suspensjonen ut i morgo på kontoen min! Er noe drit å bli hacka...

Lenke til kommentar

Hvis accounten din blir sperra, har du fått en email som viser hva du skal gjøre videre. Jeg ble også hacket i slutten av forrige sommer.

 

Jeg hadde gitt opp alt håpet på accounten min, så jeg kjøpte ny allerede dagen etter. Fra den accounten lagde jeg meg en GM ticket om akkurat dette. Han fortalte meg at GMs ingame ikke hjalp med slike problemer, men han gjorde et unntak.

 

Når accounten din er frozen må du "bevise" at det er din account. Dette vil si at du må ha enten: CD-key eller Secret Answer. Hvis du ikke har, eller har glemt det må du eller bør du ringe til blizzard.

 

Får håpe du er like heldig som meg. Da jeg logga innpå hadde hovedkarakteren min 6000g i backpacken, samt en 60 rogue av meg hadde penger / mats verd 3000g i posten og fulle backpacker med Titanium / Saronite ores verd noen lunde 2000g.

 

Mest sannsynlig har han også sendt penger til egne chars fordi roguen min hadde tjent 15900g på AH (I følge achievements) på tre dager - og jeg hadde jo bare 11k :p

 

Eneste minuset var at jeg ikke fikk spille på karakterene mine på tre dager, at jeg kjøpte en ny account for 300 og at han sletta alt gearet som tok 4 dager å få igjen

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Har du merget kontoen din med Battle net?

Hvilket brukernavn bruker du når du prøver å logge deg inn.¨

 

Får du til å logge deg innpå Account Management?

 

 

Har merga kontoen med battle.net ja. Har prøvd å bruke både det tidlegare brukernamnet og det som eg fekk via battle.net. Får logga meg på Account Management men den er jo suspendert så ikkje så mye å gjøre der :) Fårhåpentligvis går suspensjonen ut i morgo på kontoen min! Er noe drit å bli hacka...

 

Bare et hint angående å ikke bli hacket , spesiellt i wow sammenheng.

 

Man sender passord og bruker info på forums.wow-europe.com i klar tekst( man trenger ikke å decrypte det , passordet blir sendt som "mypassword" over eteren ) så ikke logg på forums fra "non" thrusted nettverk , ikke at jeg har sjekket , men er utrolig at blizz ikke anbefaler eller legger opp til seperat passord for forums og wow.

 

autentisering med wow klienten på samma pokker nett kan ikke bli hacket( hvis man ikke har 10 talls år å vente på passordet, eller at man har en keylogger installert ),

 

det kan man derimot ifra logins mot forums.wow-europe.com , rimelig greit å sniffe. så en autenticator er et must hvis du logger på forums ifra misc. nett.( skole nett er veldig utsatt desverre , så å logge på wow forumet med samme passord som du har på wow klienten er no no. )

 

edit: vil faktisk anbefale alle som ikke veit hvorfor de ble hacket til å skaffe seg en authenticator.

Endret av snoke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...