Gå til innhold

Billedkunst: Stort lerret, men hva med det?


Anbefalte innlegg

Har et stort lerret som er 240x120cm. Tenkte å henge det på veggen i hybelen for å gjøre rommet litt minde kjedelig. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Tenkte i førsten kanskje å ordne et Rasterbate bilde på det, men jeg slet med å finne noe som jeg likte. Andre tanken jeg hadde var å finne noen som kan lage en grafitti på det. Noen som har noen forslag? Åpen for det meste. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har et stort lerret som er 240x120cm. Tenkte å henge det på veggen i hybelen for å gjøre rommet litt minde kjedelig. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Tenkte i førsten kanskje å ordne et Rasterbate bilde på det, men jeg slet med å finne noe som jeg likte. Andre tanken jeg hadde var å finne noen som kan lage en grafitti på det. Noen som har noen forslag? Åpen for det meste. :)

 

Veit ikke hvor "sofistikert" stil du har. Men synes selv at grafitti ofte blir dårlig hvis det ikke er gjort bra , skjønner? ;)

Vil anbefale å lage noe enkelt og abstrakt hvis du ikker flink til å male eller tegne. Finn et bilde du liker fargene på. Bruk disse fargene til å tegne på bildet. Noe som jeg ofte synes gjør seg er å "blindetegne". Du bare ser på motivet (for eksempel en venn eller et stileben) så tegner du det du ser, men uten å se ned på arket. Resultatet blir rart og skeivt, men kult, spontant, lekent og levende. Jo enklere og skeivere jo bedre!

 

Hvis du ikke liker resultatet er det bare å male over med svart igjen : )

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mer på å finne noen som kunne lage noe bra, er selv ikke veldig kunstnerisk av meg. Dette var mer ment som en idémyldring hvor jeg skulle få litt innspill på hva som kunne bli gjort med et så stort lerret.

 

Men det ble jo veldig mye aktivitet her, 1 post på ca 3 uker. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...