Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger tips til å slutte å røyke

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Mr.Facial
Skrevet

Noen tips til røykeslutt?

Jeg er bare 16 år og har røyket i ett år. Vet at mange kommer til å komme med: "Man blir ikke avhengig av å røyke ett år" etc. Så bare drit i dem.

Jeg er ikke "avhengig" men jeg liker å ta ett zip en gang i blandt. Klarer meg også en uke uten røyk osv.

Men bare få vekk tanken og å ... suge på noe.. (Sounds wrong btw.)

Orker heller ikke betale for røyketelefonen elns, fordi.. Det sees på telefonregningen og det er ikke SÅ gale.

Tanken er slutte med den daglige røykingen og heller bare festrøyke.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange jeg kjenner er som deg... de røyker ikke ofte, og kan gå lenge, men det de sa de savna var noe å ha mellom fingra, derfor begynte mange å bare ha en liten pinne eller annet slikt som de kunne stå å tvinne på eller "leke" med mens andre røyka, og nå er 4 av 5 røykfrie

Skrevet

Selv bruker jeg vann. Kjenner jeg suget så drikker jeg vann. Har vært røykfri i snart 6 måneder etter å ha vært røyker i nesten 20 år. De første røykfrie dagene gikk det lett 5 liter vann om dagen. Sier ikke at vann vil fungere hos deg, men det hjelper meg å komme gjennom dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...