Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dvd stasjonen på windows 7 virker ikke som den skal!


Anbefalte innlegg

Hadde windows vista basic på min bærbare hp g7000. Nå har jeg windows 7 ultimate 6700.

Jeg brant en del filmer og informasjon på dvd plater fra clas ohlson av typen traxdata. Disse fungerte helt smertefritt på vista. Nå leser ikke dvd stasjonen min noen av dem.

Enten starter den etter veldig lang tid med hakkelyder og pipelyder. Men det kan ikke leses.

Det vanligste problemet er at dvd stasjonen starter i et forrykende tempo. Dvdplaten blir ikke identifisert og når jeg åpner stasjonen, ser jeg bare den vanlige grå skriften om at jeg kan dra over filer og brenne på platen. Mappen er helt tom!

Hva er galt? Jeg har oppdatert pcen mange ganger siden jeg innstalerte windows 7.

Er det noen drivere eller innstillinger i windows 7 som kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det problem bare med traxdata? Eller tar den ikke vanlige DVD og CD plater heller? Virker platene som du brente på andre maskiner?

 

Den var vanlig dvd og cd. Har ikke prøvd på andre pcer. Tror pcen ikke ser innholdet fordi det har blitt såkalt korrupt.

Bruker et program heter cdroller. Fungerer bra for det meste men oppdager ikke alt. Skal teste på en annen pc for å være helt sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...