Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

tralost nettverkskort sluttet plutselig og virke!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesifiser bedre hva spesifikt som ikke fungerer. Får du ikke lenger opp noen nettverk i oversikten over tilgjengelige trådløse nettverk? I så fall er det mest typiske at du bare har komet borti den fysiske av-bryteren for nettverkskortet på maskinen (kun bærbare). Som regel er dette en knapp med ikon som ser ut som en satelittmottaker eller en antennemast, dog det kan variere. Du finner den normalt på siden eller over tastaturet som en "spesialknapp".

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Spesifiser bedre hva spesifikt som ikke fungerer. Får du ikke lenger opp noen nettverk i oversikten over tilgjengelige trådløse nettverk? I så fall er det mest typiske at du bare har komet borti den fysiske av-bryteren for nettverkskortet på maskinen (kun bærbare). Som regel er dette en knapp med ikon som ser ut som en satelittmottaker eller en antennemast, dog det kan variere. Du finner den normalt på siden eller over tastaturet som en "spesialknapp".

 

-Stigma

Har sjekket at knappen er pa. har slatt av og pa flere ganger.

Her gang jeg starter maskinen soker den etter nettverk men finne ingen, med engang jeg kobler til et nettverkskort via USB porten finner den nettverket mitt med engang!

Har ogsa provd windows nettverksdiagnose, men den finner ikke ut hva problemet er. Har oppdatert drivere til kortet.

Lenke til kommentar

Neste jeg da ville prøvd er å resintallere driverene til kortet, gjerne med mer oppdaterte drivere dersom mulig. Jeg har vært borti et par tilfeller med symptomene du nevner der resintallering av driverene har vært løsningen - uten at jeg nødvendigivs kan konkludere hva som har vært feilårsaken som utløste det...

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...