Gå til innhold

Spørsmål om MW2? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Killstreak-rewarden gir bare kills til killstreaken din hvis du ikke har dødd etter at du fikk den.

 

Ja, det vet jeg. Men det virker som at det ikke funker for det :S Nja, skal teste senere i dag ; p

 

 

Nytt spørsmål: Om jeg sender ut killstreaken min, ETTER jeg har død, tells det da?

Lenke til kommentar
Killstreak-rewarden gir bare kills til killstreaken din hvis du ikke har dødd etter at du fikk den.

 

Ja, det vet jeg. Men det virker som at det ikke funker for det :S Nja, skal teste senere i dag ; p

 

 

Nytt spørsmål: Om jeg sender ut killstreaken min, ETTER jeg har død, tells det da?

Svaret står jo i det du quotet. Nei.

Lenke til kommentar
Om jeg bruker killstreaken min etter jeg har dødd og ikke før, telles det da?

 

Dette er egentlig ikke så vanskelig å forstå.

 

Får du predator og bruker den før du dør så telles dette som kills til killstreaken.

 

Får du predator og noen dreper deg sånn at du ikke får brukt den før du spawner igjen så telles det ikke på killstreak.

 

Svar på spørsmålet ditt: Nei, killstreaken din telles ikke som killstreak kills hvis du bruker den etter du har dødd.

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar
Dette er egentlig ikke så vanskelig å forstå.

 

Får du predator og bruker den før du dør så telles dette som kills til killstreaken.

 

Får du predator og noen dreper deg sånn at du ikke får brukt den før du spawner igjen så telles det ikke på killstreak.

 

Svar på spørsmålet ditt: Nei, killstreaken din telles ikke som killstreak kills hvis du bruker den etter du har dødd.

 

Takk for at noen kom med ordentlig svar.

 

 

Btw, editer posten til en spørsmåls post om MW2.

Lenke til kommentar
Dette er egentlig ikke så vanskelig å forstå.

 

Får du predator og bruker den før du dør så telles dette som kills til killstreaken.

 

Får du predator og noen dreper deg sånn at du ikke får brukt den før du spawner igjen så telles det ikke på killstreak.

 

Svar på spørsmålet ditt: Nei, killstreaken din telles ikke som killstreak kills hvis du bruker den etter du har dødd.

 

Takk for at noen kom med ordentlig svar.

 

 

Btw, editer posten til en spørsmåls post om MW2.

 

 

Og takk til deg, for at du ikke forsto hva vi mente med en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...