Gå til innhold

Nytt headset, Creative Fatal1ty 2?


Anbefalte innlegg

Creative HEADSET HS-980 Fatal1ty MK-II

 

Har lest noe om det, noen som har erfaring?

 

Er det god surround i det og vil jeg fort høre hvor fienden er i f.eks css?

Trenger et headset som funker sykt bra, micen skal også være skurrfri helst. Jeg skal kunne høre hvor folk beveger seg på mapet og slikt.

 

I denne anmeldelsen har det bare fått 4/6, men jeg tror bare anmelderen er litt svimmel?

 

Har lest noe om det, noen som har erfaring?

 

takker for svar :)

Endret av theodoje
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min generelle erfaring med fatal1ty serien er at de på et generelt grunnlag er overpriset og ofte ikke her helt på topp når det kommer til bygg kvalitet. Men teknologisk er de ajur med sin prisklasse afaik. Det har også et skikkelig dårlig rykte på seg. Om dette er fortjent vet jeg ikke men jeg har aldri rørt et fatal1ty produkt pga dette. Jeg er ikke noe style freek men jeg gidder ikke ha noe jeg får høre dritt om når jeg viser meg i offentlighet.

 

Og det er her det ofte kommer inn noe viktig. Prisen.

 

Ofte glemmer man å ta dette med i regnestykket når man sammenligner øreklokker. Og det er jo et ganske sentralt poeng da. Hva kan du få til samme pris i form av ytelse og kvalitet.

 

Det er en ganske vid pris differanse innen fatal1ty serien. Noe som gjør at det kan gå fra å være et godt til et dårlig kjøp. Skal gi et eksempler fra prisguide.no

 

eksempel:

mk1 er priset fra 213,- til 734,-

mk2 er priset fra 459,- til 666,-

Sidenote: artig å merke at butikken som har det billigste mk1 har det dyreste mk2.

 

pris gapet er størst med mk1 og ikke så alt for stort innen mk2. men poenget er at du må sammenligne den prisen hvor du vil komme å kjøpe det.

 

men spør deg selv hvor mye er det du er villig til å putte inn i et headsett? jeg har lenge hadd headsett til 100-200 kroner men bygg kvalitet var så ræva at de sjeldent klarte å leve lenge med min harde bruk. Kontor stolen min er et åsted for alt for mange headsett mord. I form av ødelagte ledninger, feste mekanismer etc etc.

 

så før jeg føler at jeg kan hjelpe deg videre. hvor mye er du ute etter å putte inn i et headset?

 

personlig mener jeg at du ser en markant kvalitets økning når man går over 700 kroner. sånn på generell basis.

Endret av paalrh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...