Gå til innhold

Beste Call of Duty spill gjennom tidene.


Beste Call of Duty spill?  

120 stemmer

  1. 1. Hvilket syntes du er/var best?

    • Call of Duty 1 (Classic)
      12
    • Call of Duty 2
      10
    • Call of Duty 3
      0
    • Call of Duty 4 (Modern Warfare)
      46
    • Call of Duty 5 (World at War)
      4
    • Modern Warfare 2 (Call of Duty 6)
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må vell si at Cod 2 er en av de mest spilte spillene jeg har spilt, selvom jeg var bare rundt 12-13 den alderen spilte jeg nesten 24/7.

 

men 4'ern spilte jeg vell nesten rundt 45 dager ingame,"med hjelp fra kompiser/brushan"

5'ern sugde baller

mw2 var nice men forsatt 4'ern eller 2 'ern som var en av de beste etter min mening

Lenke til kommentar
Nå skal jeg pirke litt, men det heter ikke CoD5 eller CoD6.

 

Call of Duty 4 - Modern Warfare

Call of Duty - World at War

Call of Duty - Modern Warfare 2

 

Merk deg også at det er det jeg er skrevet.

 

Skyt meg om jeg tar feil, men jeg skuer et femtall og et sekstall der.

 

Nok om det. MW2 er min favoritt :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det første, ingen tvil her. Husker da det kom ut, på den tiden MoH fortsatt hadde monopol på markedet. Elsket storyen, og hvordan de hentet inspirasjon fra filmer. Stalingrad-missionet var ren kopi av Enemy at the Gates. Husker også de herlige timene vi hadde på LAN med å spille sniperbanen mot hverandre...den russiske med to ruinerte leiligheter på hver sin side av mappet. Berlin-missionet var også fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Call of Duty 1 for min del. Har spilt igjennom storyen oppimot 10 ganger og den er fortsatt like bra. FPS er best på pc, bare synd at MW'ene har gått ifra laptopen min. Digger våpene, spesielt BAR. Om noe, kunne utvalget vær litt større.

 

På LAN og online generelt, spiller jeg nesten bare Caravan. Tips til andre bra baner? Orker ikke spille igjennom og lære meg spots på flere.

 

Er det snø på den NK? Eller i hvertfall planker imellom husene som bare har grunnmur og noen murvegger på seg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hva er temaene og storyene på COD1 og COD2?

Har ikke spilt 2'en, bare 1 og United Offensive.

 

Temaet er World War 2. Som Allies kjemper du deg fremover på Vestfronten, igjennom Frankrike og Tyskland. "Andre del" så er du rundt Stalingrad. Husker ikke helt, da jeg ikke har spilt på sikkert et år. United Offensive startet som tanks. Var Allies der også, men avslutta i hvertfall i Sovjet. Mener å huske at du begynte som amerikaner, del 2 var som brite, og siste del var som russer.

 

Med caravan i innlegget ovenfor mente jeg såklart Carentan. Spør igjen etter tips til gode MP-baner :)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...