Gå til innhold

Noen som har tips på liten og kraftig laptop pris uviktig.


JasonX

Anbefalte innlegg

Titelen sier det meste. Men jeg er ute etter en 14 tommer eller mindre som jeg kan spille spill på. Transport er nøkkelordet her. Jeg vil ha den med uten å måtte ha med meg ryggsekk. Jeg har i dag en 15 tommer som jeg drar med meg. Men jeg merker at den som regel blir stående hjemme pga størrelsen. Noen som har noen tips? Har sett litt på studio xps 13. Men den er trolig en fingeravtrykk magnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Titelen sier det meste. Men jeg er ute etter en 14 tommer eller mindre som jeg kan spille spill på. Transport er nøkkelordet her. Jeg vil ha den med uten å måtte ha med meg ryggsekk. Jeg har i dag en 15 tommer som jeg drar med meg. Men jeg merker at den som regel blir stående hjemme pga størrelsen. Noen som har noen tips? Har sett litt på studio xps 13. Men den er trolig en fingeravtrykk magnet.

Leste en test av HP Envy13 der de testet den med spill o.l. husker ikke helt hvor jeg fant den, men Envy13 scoret bra på den testen. Med sine beskjedne 20.5mm over baken er den ikke akkurat svær :) Kan utvides med batteri slik at den varer i maaaange timer. Finnes også med 1600 piksler i bredden, men om det finnes i norge veit jeg ikke :)

 

Uansett, lykke til med letingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...