Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe: Har i dag HTC Touch HD


Nismo

Anbefalte innlegg

I dag har jeg HTC Touch HD. Ikke fornøyd. Altfor treg og klønete å bruke.

 

Har før hatt HTC S710 (eller 730). Den var jeg fornøyd med.

 

Ønsker i utgangspunktet ikke Windows Mobile lenger.

 

HTC Hero ser bra. Noen som har prøvd både Touch HD og Hero ? Som kan gi en sammenligning ?

 

Min nye mobil skal være rask. Ha de fleste funksjoner. Touchskjerm er ingen nødvendighet. (men de fleste proffmodeller har det)

 

Bruker telefonen til tlf-samtaler, sms og epost.

 

Uaktuelt med Nokia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med HTC Tattoo ? Er det veldig mye mindre programmer på Android Market pga den mindre skjermen ?

 

Tattoo må da passe bedre i lommen ?

 

Tattoo har mindre skjeroppløsning og derfor er det ikke mange av programmene i market som virker på den, men du kan gå inn på androidforum.no og se litt nærmere på noen tråder som diskuterer Tattoo...

 

Tattoo er jo også mindre enn f.eks Hero, og vil derfor passe bedre i enkelte lommer...Billigere er den også!

 

Personlig venter jeg på en Tattoo i posten...Har brukt 1 uke fra Stokke til Drammen nå, så jeg håper den er hos meg i dag...Enda "ventet leveringstid" var 17.12...

Lenke til kommentar

Den kom i dag :D Ble veldig positivt overrasket!

 

Prøvde akkurat Youtube funksjonen, og jeg trodde jeg skulle dø på meg, fordi det var så klart bilde! Skjermen var helt perfekt å skrive på, Wi-fi var ikke noe særlig problem (hadde litt dårlig tilkobling iom at jeg satt langt unna...), har lasta ned en del ting fra Markedet...

Lenke til kommentar
I dag har jeg HTC Touch HD. Ikke fornøyd. Altfor treg og klønete å bruke.

 

Har før hatt HTC S710 (eller 730). Den var jeg fornøyd med.

 

Ønsker i utgangspunktet ikke Windows Mobile lenger.

 

HTC Hero ser bra. Noen som har prøvd både Touch HD og Hero ? Som kan gi en sammenligning ?

 

Min nye mobil skal være rask. Ha de fleste funksjoner. Touchskjerm er ingen nødvendighet. (men de fleste proffmodeller har det)

 

Bruker telefonen til tlf-samtaler, sms og epost.

 

Uaktuelt med Nokia.

 

Jeg hadde HTC Touch HD tidligere, og HTC hero nå. JEg vil si det er STOOR forskjell. Nesten alt jeg synes var neegativt med HD er bedre på Hero. Batteritid er absolutt bedre. Menyene er KJAPPE, og det er enkelt å finne tak i haugevis av gratisprogrammer via Market - som følger med telefonen. JEg hadde HTC HD i 1-2 måneder før jeg solgte denne i ren frustrasjon. det samme kommer definitivt ikke til å skje med Hero.

 

Moralen er altså; KJØP HERO! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...