Gå til innhold

BF 2 med Win 7 - 64 bits versjon -> vil ikke!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt meg en ny kraftig bærbar med Win 7 Profesional 64 bit installert.

I den vil jeg også ha mine gamle spill installert, bl.a. Battlefield 2, med Secret Mission.

 

Da jeg startet installasjonjobben, fikk jeg melding om at BF2 ikke er testet med 64 bits Win 7, men jeg fortsatte. Det brukte utrolig lang tid med første installasjon, og det virket nesten som det ikke gikk, men fikk den jaggu meg i gang, men uten SM.

 

Neste dag avinstallerte jeg det hele, og startet med ny giv. Installasjonsprossesen gikk mye bedre, og det virket som om SM også ville bli installert. Da jeg igjen prøvde å spille, så fant den ikke SM heller denne gangen, men selve BF2 gikk helt fint å spille. Faktisk bedre opplevelse enn på min gamle PC siden denne maskinen er mye kraftigere, og endel bedre skjermkort.

 

Da var det bare å patche 1.50 som gjensto :)

Gikk greit det, men ingenting fungerte etter det.

 

Noen som har råd til meg. Siden jeg har Win 7 Professional, hentet jeg Virituel PC tillegg fra Microsoft slik at jeg kan gå i XP Mode, men har ikke kommet meg lenger enn det.

- Må jeg jeg installere XP dit, og vil et 32 bits program fungere under 64 bit?

- Er det andre måter hvordan jeg kan få liv i "soldatene" mine igjen på denne maskinen.

 

Jeg kan jo droppe 1.50 patchen, men vil likevel ikke få med Secret Mission pakken.

Finnes kanskje noen lure triks jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har win 7 pro 64 bit på min stasjonære og jeg kjører BF2 md alle exp-packsa heilt fint. jeg patcha til nyeste build da.

 

Jeg får eksperimentere det litt mer, virket jo merkelig at jeg fikk spilt med de tidligere patchene, men ikke med alle patchene. Om ikke, så får jeg vel spille med inntil 1,41 patchen som kommer enten jeg vil eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...