Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir lei jentene etterhvert


Anbefalte innlegg

Problemet er som følger. I den perioden hvor jeg flørter og finner ut om det er noe kjemi med en jente, og ingen av oss vet helt sikkert hvor vi har hverandre, kan jeg være helt gal etter jenta og være skikkelig betatt.

Men i det øyeblikk det begynner å bli seriøst og jeg vet at hun liker meg, begynner jeg sakte, men sikkert å miste interessen og etter en stund har jeg klart å ødelegge det.

 

Dette har forsåvidt funket ganske greit til nå, for selv om jeg har flørtet med jenter har jeg aldri vært ute etter noe veldig seriøst forhold, inntil nå.

Har nå møtt ei kjempejente, og det gikk jo vel og bra og jeg trodde kanskje det kom til å gå bra denne gangen, men neida. Da jeg nå har fått henne på 'kroken', skjedde det jeg hadde fryktet. Jeg kjenner at jeg begynner å miste interessen for henne, nå som det ikke er så mye 'mystikk' igjen :ermm:

 

Har tenkt tanken at det kanskje har noe med at jeg aldri har hatt et seriøst forhold før? Og at jeg kanskje kan være redd for og la noen andre komme innpå meg, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

 

Er det noen som har vært i samme situasjon, og vet hvordan jeg skal komme meg ut av denne onde sirkelen?

Liker jenta kjempegodt og kan godt tenke meg et seriøst forhold, men kjenner at uten denne mystikken mister jeg bare mer og mer interesse, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg også som en drittsekk da jeg kanskje gir denne jenta litt feil forhåpninger :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Bare hopp ut i det og se hva som skjer.

 

Har/hadde samme problem med at jeg mistet følelsene når man ble seriøs fordi jeg ikke lot dem komme inn på meg på en måte. Tenk positivt tenker jeg hver dag før jeg går på skolen og blir i litt bedre humør i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Mister du interessen har du bare ikke møtt den rette jenta enda. :)

Det finnes haugevis av jenter som man kan få en interesse for i begynnelsen, men som ikke overlever den første forelskelsen. Og når den dabber av, ender man opp med en følelse av at hun ikke er like intressant lenger.

 

Denne kjærlighetsjakten er en ekstremsport av værste slag, og man kan ikke unngå å såre noen, eller bli såret selv på veien. Det er helt naturlig, og ikke noe du skal føle deg som en drittsekk for.

Med mindre du fortsetter og gi henne store forhåpninger og lovnader etter du har funnet ut at det ikke kommer til å skje..

 

Svaret på problemet ditt er rett og slett: Du er mennesklig. :)

Lenke til kommentar

Du er nok veldig ung ennå, trådstarter. Jeg hadde det på samme måte selv.

 

Men ettersom man får noen år på baken vil du erstatte "mystkken" med hengivenghet og trygghet.

Det å lære hverandre å kjenne skjer faktisk etter den første forelskelsen har gitt seg. Starten på et forhold, der den gode stormforelskelsen herjer, medfører ofte ikke til at man blir ordentlig kjent med personen. Da kan mye være kaotisk og man lever i en boble.

Jeg har opplevd at forholdet virkelig ble mye bedre etterhvert som tingene roet seg. Da begynner tiden man lærer hverandre å kjenne og innstiller seg på å tilpasse seg hverandre. Og alt ble faktisk bedre. Også det seksuelle. Da våger man mer å gi og ta i mot. Alt ble tryggere.

 

Så du får bare slappe av. Når tiden er inne og du har rast fra deg vil du finne ut dette selv også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...