Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke bilde på monitor


Anbefalte innlegg

Hei, hjelper en bekjent med å få i gang en HP D530, har fått installert windows xp å alt fungerer bortsett fra monitor, når jeg skrur på maskinen så vil ikke skjermen komme på, men vist jeg resetter bios da fungerer det med engang, fikk ordnet maskinen i går å da fungerte den hele dagen, fikk en tlf fra han i dag når de skulle starte maskinen kom den ikke på igjen, hva er det som kan være galt?

 

kanskje jeg burde ta en bios oppdatering å se om det hjelper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har nesten samme problem. Jeg har testet alle delene (utenom MB og CPU) hver for seg i en annen PC og de virket helt fint. PCen starter helt fint, MB lyser, GPU vifta sviver og alt går som det skal, men det kommer ikke bilde på skjermen. Jeg har også resatt BIOS. Kan MB eller CPU ha noe med saken å gjøre?

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
Hei, hjelper en bekjent med å få i gang en HP D530, har fått installert windows xp å alt fungerer bortsett fra monitor, når jeg skrur på maskinen så vil ikke skjermen komme på, men vist jeg resetter bios da fungerer det med engang, fikk ordnet maskinen i går å da fungerte den hele dagen, fikk en tlf fra han i dag når de skulle starte maskinen kom den ikke på igjen, hva er det som kan være galt?

 

kanskje jeg burde ta en bios oppdatering å se om det hjelper?

 

 

Har du sjekket om kabelen sitter fast eller om den er løs sånn at du ikke får tilgang til skjermen din det kan være en mulighet for det vettu ;) sjekke det for sikkerhetsskyld ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...