Gå til innhold

[Løst]nedgradering fra win 7 til vista


K011

Anbefalte innlegg

min far har trådløst netcom modem, som han er avhengig av. vi bestilte oppgraderingssett, og oppgraderte. dermed vil han ikke kunne bruke modemet da det ikke er 32 bit drivere til det enda. så spørsmålet er når jeg nedgraderer, og skal oppgradere når det er kommet drivere, vil da win7 cd keyen være tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhm, det hørtes veldig uvanlig ut at det ikke finnes 32bit drivere.

Sikker på at du ikke mener 64bit?

 

De fleste drivere som fungerer med Vista fungerer også med Win7, men det er jo selvfølgelig unntak.

 

Jeg vil anbefale deg å undersøke driverene litt bedre.

 

Er du sikker på at det er driveren, og ikke programmvaren som følger med, som skaper problemer?

Lenke til kommentar
Uhm, det hørtes veldig uvanlig ut at det ikke finnes 32bit drivere.

Sikker på at du ikke mener 64bit?

 

De fleste drivere som fungerer med Vista fungerer også med Win7, men det er jo selvfølgelig unntak.

 

Jeg vil anbefale deg å undersøke driverene litt bedre.

 

Er du sikker på at det er driveren, og ikke programmvaren som følger med, som skaper problemer?

 

https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon...tml?linkid=boks

 

"Driveren støtter kun Windows 64-bit. Vi har pr i dag ikke fått drivere for Windows 32-bit fra produsenten ZTE"

 

Så yeah.... :/ Tenker å dele harddisken i to og opprette en systemavbildning av windows 7, sånn i tilfelle. Så nedgraderer jeg til vista 32 bit. Tror du det funker?

Endret av K011
Lenke til kommentar
Dette skurrer for meg. Du skal nedgradere til Vista 32-bit, men du sier de ikke har 32-bit drivere?

de har ikke win 7 32 bit drivere nei :) vista 32 støttes med de driverene som ligger inne på modemet, de som installeres når du putter det i for første gang.

Endret av K011
Lenke til kommentar
Det er ihvertfall en NEDgradering. Det skal være snikkers og tvist:P.

Har du prøvd alt mulig? Vista drivere pleier å funke om en installerer dem med administrator rights.

netcom har jo selv skrevet at det ikke er "32-bit drivere" og er ganske sikker på at de har prøvde det meste.. men kan jo sjekke. men dette med cd key en. vil den fortsatt være tilgjengelig når jeg skal oppgradere neste gang? den er ikke "oppbrukt" vel nå når jeg allerede har oppgradert?

Endret av K011
Lenke til kommentar

Det kommer noe ann på lisensen, men en reinstallering av win7 kan "bruke opp" noe av lisensen.

 

 

Men vær så snill å ikke nedgrader. Du vil fint klare å legge inn driver på win7.

Også må du rydde opp litt i innleggene dine.

Nå skriver du at "netcom sier det ikke er 64bit drivere"

 

Jeg regner med at du har Windows 7 32bit?

 

 

Har du prøvd å legge inn driveren som fulgte med (som er til vista) ?

Hvis ikke så prøver du det.

 

Får du opp feilmelding om at "maskinvaren ble ikke riktig installert"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...