Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til noen du ikke vet om det går med


Anbefalte innlegg

Jeg har en "big deal" holdt jeg på og si.

Jeg har datet ei jente i 5 mnd, straks 6 mnd. Vi er ikke sammen og det har vært mye "kulturkræsj" mellom oss.

Tingen er at vi har det overdådig bra når vi har det bra sammen, men vi har det supercrap når vi ikke har det bra sammen. Og vi er begge like sta, så vi blir ganske destruktuve når det går nedover

Skape sjalusi. Hevn. Før vi sees igjen og ting blir bra igjen

Uansett. Konfliktene ligger egentlig i hennes vesen siden hun er så "harsh" og kald. Og jeg er veldig åpen og kjærlig. mEN Nok om det.

 

Jeg undres på hva man egentlig KJØPER i julegave til noen man har ett sånt forhold til?

-Tenkte litt på en boks med random ting hun liker av godis&en cola siden det er harry. Samt en "hoved-gave". Og noe nips som betyr noe

Men, kall meg fjern, jeg vet ikke om jeg vil innvistere så altfor mye i den ettersom det kan godt tenkes at vi ikke holder ut fram tl jul. Iallefall ikke jeg, uansett hvor forelsket jeg er i henne.

 

Altså: Tips til gaver man kan ta i bruk selv om alt skulle skjøre seg? X)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et forslag:

Fiks en middag på en restaurant, du og henne.

 

Den boksen med godis og cola hørtes rar ut i mine øyne, men kan være superbra om det blir riktig mottatt.

Hvor gamle er dere?

Trenger du egentlig å gi henne en gave?

 

20 år begge to

 

Haha, boksen var dårlig beskrevet

Det blir en pakke, men oppi ligger det cola, favorittgodteriet, noen "interne" ting som kan minne om noe internt vi har og en helt vanlig julegave tenkte jeg

 

 

Hun kommer aldrig til og gå med på resturant. Hun er så kald, hun går ikke ut og gjør sånt.

Jeg tror jeg egentlig burde lage ett topic om forholdet og høre andre sine meninger :p

Lenke til kommentar
Et forslag:

Fiks en middag på en restaurant, du og henne.

 

Den boksen med godis og cola hørtes rar ut i mine øyne, men kan være superbra om det blir riktig mottatt.

Hvor gamle er dere?

Trenger du egentlig å gi henne en gave?

 

20 år begge to

 

Haha, boksen var dårlig beskrevet

Det blir en pakke, men oppi ligger det cola, favorittgodteriet, noen "interne" ting som kan minne om noe internt vi har og en helt vanlig julegave tenkte jeg

 

 

Hun kommer aldrig til og gå med på resturant. Hun er så kald, hun går ikke ut og gjør sånt.

Jeg tror jeg egentlig burde lage ett topic om forholdet og høre andre sine meninger :p

Tja, med tanke på at dere ikke er sammen så vil jeg tro at den boksen din blir litt for "søt". Søt er absolutt ikke et positivt ord, det blir brukt på alt fra babyer til tøfler.

 

Går det ann å fikse noe hos deg selv, da? Bra middag elns, uten at du viser at du har stressa for mye for henne. Kanskje å kjøpe ferdig pizza fra Peppes med film deal kan være saker?

Lenke til kommentar
Et forslag:

Fiks en middag på en restaurant, du og henne.

 

Den boksen med godis og cola hørtes rar ut i mine øyne, men kan være superbra om det blir riktig mottatt.

Hvor gamle er dere?

Trenger du egentlig å gi henne en gave?

 

20 år begge to

 

Haha, boksen var dårlig beskrevet

Det blir en pakke, men oppi ligger det cola, favorittgodteriet, noen "interne" ting som kan minne om noe internt vi har og en helt vanlig julegave tenkte jeg

 

 

Hun kommer aldrig til og gå med på resturant. Hun er så kald, hun går ikke ut og gjør sånt.

Jeg tror jeg egentlig burde lage ett topic om forholdet og høre andre sine meninger :p

Tja, med tanke på at dere ikke er sammen så vil jeg tro at den boksen din blir litt for "søt". Søt er absolutt ikke et positivt ord, det blir brukt på alt fra babyer til tøfler.

 

Går det ann å fikse noe hos deg selv, da? Bra middag elns, uten at du viser at du har stressa for mye for henne. Kanskje å kjøpe ferdig pizza fra Peppes med film deal kan være saker?

Det er sant, det er veldig sant

Men jeg snakker om julaften, jeg vil gi noe. Jeg er også "redd" for og være for "kjip" i gaven oO "Se her, kinder-egg-bil"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...