Gå til innhold

N95 8GB og Bluetooth

uruchr

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså, forbeholdt at dette er postet på rett plass:

Jeg har en Nokia N95 8GB som jeg har vært meget fornøyd med til nå. Men (det er alltid et men) nå har altså blåtanna slutte å fungere mot pcen min. Jeg bruker blåtann til å overføre bilder og musikk, og det har gått smertefritt. Til plutselig en dag i forrige uke der telefonen ikke lengre er sammenkoblet med pcen min. J

Jeg kan søke opp andre enheter med mobilen uten problem. Blåtanna på pcen fungerer, det er den jeg bruker på nettet. problemet er rett og slett at når jeg skal sende fra telefonen til pcen og skal sammenkoble med pcen, så dukker ikke "det rette" tegnet opp på pcen. Pcen reagerer ikke på sammenkoblingen, den finner ikke mobilen, og mobilen klarer ikke å koble seg til pcen. Er det innstillingene på mobilen som er fucka, eller er det pcen min som av en eller annen grunn har blitt fiksa med? (Det skal sies at jeg satt å hold lenge på med både mobil og pc forrige uke for å prøve div innstillinger. Kan ha "kommet borti noe", men er vel egentlig ikke SÅ sannsynlig.)

Anyone som har gode forslag?

Utrolig irriterende om jeg er nødt til å drasse på en kabel for å overføre bilder!

EDIT:

Blei forbanna, slo (nok en gang) av både mobil og pc. Fikla med innstillinger, brukte sunn fornuft. Prøvde litt til. Funka fortsatt ikke. Prøvde deretter å sende et bilde fra pcen til mobilen, NOE SOM FAKTISK FUNGERTE! Prøvde deretter å sedne andre veien - etter et par forsøk fungerte det også, så jeg tror jeg kan friskmelde mobilen enn så lenge.

Endret av uruchr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...