Gå til innhold

Klokking av i845GE hovedkort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovedkortet er nærmere bestemt et Msi i845GEM-LB, får ikke opp noe valg i bios som jeg har sett. Får riktignok 9500 poeng i 3dMark2001 med mitt radeon 9100 kort :)

mvh Anders

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det bare vært så enkelt ;) det kommer ikke opp noe som helst valg med hensyn til volt, MHz osv.

Det kommer tre valg:

Auto detect Pci clock

Spread Spectrum

Cpu host/Pci clock

Hva skjer? Er jeg rett og slett dum?[/img]

Skrevet

Hmm...virker som om det kanskje er noe fukka i BIOSEN. Prøv å oppdatere BIOSEN, men hvis du ikke har gjort det før og ikke vet hvordan man gjør det, bør du ikke prøve! mer vet jeg ikke...

Skrevet

Bios er flasha til v1.2 altså siste. Men er ingen krise, maskina er egentlig rask nok den :) Er bare en liten nevrotisk overklokker...hehe

Takk for svar uansett!

mvh Anders R

Skrevet
Er bare en liten nevrotisk overklokker...hehe

Takk for svar uansett!

mvh Anders R

Der har du meg også :p liker å klokke ja, men det som hindrer meg er at jeg er en uheldig kjøper av et MSI 648MAX :grumpy: vil ikke gå høyere enn 150MHz FSB! det vil si 2.85GHz for min maskin, det er en P4 2.53GHz :D

Jo værsågod ;)

btw. den manualen jeg lasta ned fra nettet om kortet ditt viser at det skal gå ann å klokke, der viser det akkurat likt som det jeg sa tidligere du skulle gå inn på i BIOSEN...dette er jo den BIOSEN som følger med hk da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...