Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola, er det slik at en kan få være heli/fly-gunner ved å få en slik air-drop pakke? Ser på min liste over killstreak rewards at jeg må ha 9 kills på rad for å være gunner i heli/fly, men når jeg ser på listen/scoreboard over kills kan umulig alle som sitter i heli/fly ha drept 9 stk på rad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er mulig å få AC130 og Chopper Gunner i Care Pack ja, samt EMP, men ingen Tactical Nuke (Takk gud) :)

og jeg som unlocka tactical nuke i håpet om å få det i en care package. :p

Skrevet
..... Ser på min liste over killstreak rewards at jeg må ha 9 kills på rad for å være gunner i heli/fly .....

Det er vel heller 11 kills som er Chopper Gunner og AC130 ;)

Skrevet (endret)

Prøvd spillet i noen dager nå, og hører bare om en care pack, men aldri sett en, hvordan finner man disse ? og synes de på kartet? og hva er det? :whistle:

Endret av Rex_Rodney
Skrevet
En carepackage er en killstreak-reward du kan unlocke og få etter 4 kills. Da får du en røykgranat som du kaster hvor du vil så kommer det et fly og dropper en carepackage med en random killstreakreward

ahh, takk takk :thumbup:

Skrevet

Den kan også drepe fiendene dine, men vet vel ikke om det er så effektivt/lurt å satse på at fienden ikke får med seg masse rød røyk, en melding om at det kommer en carepackage og et tegn på radaren. Man kan jo være heldig, men det er nok større sjanse for at du gir bort en pave low eller noe som er mer nyttig

Skrevet

Tips. Sett deg pent til rette i en krok. Kast care package granat. Vent på idioter som kommer for å stjele pakka di, plaff løs :)

Bare hvis det er noe tamt som uav eller liknende selvsagt. Ikke ta samme kjengsen på en Chopper gunner :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...