Gå til innhold

Jeg er ...


Anbefalte innlegg

... Kristoffer, fra Stavanger. =)

 

Har forsåvidt vært medlem på diskusjon.no en god stund. Men det er først nå jeg har bitt av forumsbasillen. Tidligere var jeg medlem av et annet community, men følte jeg "vokste" litt fra siden. Øhhh, ja. Jeg har blitt stor gutt. <3 haha.

 

Studerer reklame og merkevarekommunikasjon, har et data / IKT firma (se bambusa.no) og er aktiv i Røde Kors. ;P

 

Interesser er data / teknologi, film, matlagning (er utdanna kokk, høhø), sykler en del og har forsåvidt ganske så allsidige interesser. Liker å snakke med folk, men er ingen partyløve. ;)

 

Håper gjerne å bli kjent med dere !!! Kanskje også irl. :cool:

... er singel, og på utkikk etter ei venninne. Hehe.

 

Rene kontaktannonsen her... liker turer i fjeeeellet, et glass røøøødvin, hjemmekos og er en romantiker. 1,85 høøøy, blå øyne, slaaank... neida. Skal gi meg nå. :!:

 

Anyway, bilde også da?

 

post-140013-1260131898_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det skal du ikke se bort fra. Eirik har en storebror også, så i så fall har du en ukjent tvillingbror og en ukjent bror. Spennende, eller hva? :fun:

 

Jepp, kan ikke du komme på besøk til meg. Ta med noen bilder, så kan vi studere litt her. Høhø.

 

Pappa ringte meg for et par uker siden, og lurte på hva i alle dager jeg gjorde i Porsgrunn. HÆ svarte jeg, jeg er i Stavanger. Nei - han insisterte på at jeg hadde gått i sentrum av Porsgrunn tidligere på dagen.

 

Etter å ha insistert tilbake på at jeg er i Stavanger, har hatt alibi hele dagen og i det hele tatt. Så fant vi ut at det er en i min hjemby som er kliss lik meg. Er ikke første gang pappa reagerte på denne mystiske "tvillingbroren" min. Neste gang han så vedkommende - ringte han meg på mobilen, for å sjekke om det var han eller "meg" som tok telefonen. Han trodde altså fremdeles ikke helt på at det ikke var meg....

 

Så når FORELDRE ikke ser forskjell. Da kan man jo lure. ;P

Lenke til kommentar
Shit, man. Ikke bare har du en dobbeltgjenger på Hadeland, men du har enda en i Porsgrunn. Og det er bare de vi vet om! Får du ikke litt noia, eller er de brikker i en suspekt plan om å ta over verden? Hm? Hm?

 

Vel.... jeg føler meg litt klona til tider. Det er fryktelig mange som heter det samme som meg her i Norge. Så ofte får jeg problemer når jeg skal ha nytt lånekort på biblioteket etc. Da blir jeg fortalt at jeg allerede HAR lånekort. Da flipper jeg totalt ut og lurer på WTF.... hva SKJER lizzzzom! :o

Lenke til kommentar
Vel.... jeg føler meg litt klona til tider. Det er fryktelig mange som heter det samme som meg her i Norge. Så ofte får jeg problemer når jeg skal ha nytt lånekort på biblioteket etc. Da blir jeg fortalt at jeg allerede HAR lånekort. Da flipper jeg totalt ut og lurer på WTF.... hva SKJER lizzzzom! :o

 

Seriøst? Jeg har aldri møtt noen som heter care1337 før, altså, men jeg er fra skauen, da.

Lenke til kommentar
Vel.... jeg føler meg litt klona til tider. Det er fryktelig mange som heter det samme som meg her i Norge. Så ofte får jeg problemer når jeg skal ha nytt lånekort på biblioteket etc. Da blir jeg fortalt at jeg allerede HAR lånekort. Da flipper jeg totalt ut og lurer på WTF.... hva SKJER lizzzzom! :o

 

Seriøst? Jeg har aldri møtt noen som heter care1337 før, altså, men jeg er fra skauen, da.

 

Nå er care1337 mitt anonymiserte navn jeg bruker på ymse nettsider som dette, i tillegg til Match.com der care1337 fremstår som en desperat og overkåt nerd på jakt etter kos og hygge. Jeg kom faktisk rett fra Match nå, og over til diskusjon.no der jeg er en helt annen person.

 

Men "irl" som det heter på 1337 eller leeth, heter jeg altså Kristoffer Larsen.

Lenke til kommentar
Vel.... jeg føler meg litt klona til tider. Det er fryktelig mange som heter det samme som meg her i Norge. Så ofte får jeg problemer når jeg skal ha nytt lånekort på biblioteket etc. Da blir jeg fortalt at jeg allerede HAR lånekort. Da flipper jeg totalt ut og lurer på WTF.... hva SKJER lizzzzom! :o

 

Seriøst? Jeg har aldri møtt noen som heter care1337 før, altså, men jeg er fra skauen, da.

 

Nå er care1337 mitt anonymiserte navn jeg bruker på ymse nettsider som dette, i tillegg til Match.com der care1337 fremstår som en desperat og overkåt nerd på jakt etter kos og hygge. Jeg kom faktisk rett fra Match nå, og over til diskusjon.no der jeg er en helt annen person.

 

Men "irl" som det heter på 1337 eller leeth, heter jeg altså Kristoffer Larsen.

Haha :D

Lenke til kommentar
Nå er care1337 mitt anonymiserte navn jeg bruker på ymse nettsider som dette, i tillegg til Match.com der care1337 fremstår som en desperat og overkåt nerd på jakt etter kos og hygge. Jeg kom faktisk rett fra Match nå, og over til diskusjon.no der jeg er en helt annen person.

 

Men "irl" som det heter på 1337 eller leeth, heter jeg altså Kristoffer Larsen.

 

OMGZ du har akkurat offentliggjort identiteten din for alle her. Hele interweben faktisk. Er du ikke riktig vel bevart?

 

Jeg hang også på Match en stund, men så var jo kjæresten her, viste det seg. Glad jeg sparte de pengene, assa. Egentlig synes jeg Møteplassen er litt bedre. Q500 er ikke noe særlig, og ikke Sukker heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...