Gå til innhold

Ny telefon, trenger veiledning.


Anbefalte innlegg

Er nå litt dritt lei min telefon (og abonnement). Så tenkte at nå i juletider kan det være greit å se på alternativer for en ny.

 

Prismessig er jeg ganske fleksibel, mer interessert i hva det er enn hva det koster, men jeg har noen begrensninger (4,5k uten abonnement så begynner det å blit litt dyrt).

 

Jeg er i utgangspunktet ikke veldig aktiv telefonbruker, for øyeblikket bare ringer og sender melding.

Er lærling hos Norsk Tipping og har et jobbliv forann meg hvor jeg kunne tenkt meg en fin mobil som hjelp.

Om jeg faktisk har bruk for en profftelefon er jeg ikke sikker på, men er absolutt fristende.

 

Kommer til å bruke ny telefon mere i jobb, kallender og mail synq er et lite must etter hvert.

Hvil ha fine surfemuligheter (spotify mulighet eller kommende mulighet er et pluss)

 

Er litt skremt for stor telefon, samtidig ser jeg på det som en uvane og gå med nøkler og mobil i bukselumma og er åpen for forandringer :p Men vil fortsatt ha en telefon som er "lummevennlig".

 

Er ikke glad i ren touch telefon dog gjerne kombinert med qwerty tastatur.

 

Ellers liker jeg og høre på musikk, så minijack kontakt er et lite must (et problem er at jeg ikke har noe musikk lenger etter å ha hørt på spotify siste evigheten).

 

Liker å ha et bra kamera, men blir definitivt ikke mye brukt, det som er viktigere er at det er deksel over linsa som kan skyves over el. så støv holdes ute.

 

Usikker på hvilket OS jeg vil ha, kommer mer ann på mobilen, men som nevnt er jo gjeldende eller kommende spotify støtte digg.

 

 

Ønsker hjelp med å eliiminere telefoner fra de som går innenfor kravene over til jeg står igjen med veldig få og velge blant så jeg kan se på + og - mellom disse.

 

På forhånd takk for svar :)

Endret av zips
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...