Gå til innhold

Får ikke installert Catalyst 9.11


CptZiggy

Anbefalte innlegg

Har hatt endel problemer med mitt 5850, og fikk derfor beskjed om å innstallere de nyeste driveren. (Visste ikke at 9.11 hadde kommet ut, kjørte 9.10 før) Når jeg da skulle innstallere de nye driverene fikk jeg først blåskjerm under første innstalering. Nå får jeg rett og slett ikke innstallert noen drivere. Kommer bare opp at drivers failed to install. H

 

Noen som sliter med det samme, eventuelt sitter på en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt endel problemer med mitt 5850, og fikk derfor beskjed om å innstallere de nyeste driveren. (Visste ikke at 9.11 hadde kommet ut, kjørte 9.10 før) Når jeg da skulle innstallere de nye driverene fikk jeg først blåskjerm under første innstalering. Nå får jeg rett og slett ikke innstallert noen drivere. Kommer bare opp at drivers failed to install. H

 

Noen som sliter med det samme, eventuelt sitter på en løsning?

 

Jeg hadde samme problemet for en tid tilbake! Utrolig frustrerende, men fant en løsning som fungerte for meg i allefall, håper det gjør det hos deg også ;)

Slett alle gamle drivere fra dataen, kjør drivesweeper og driver cleaner pro...

For å være helt sikker på at alt er helt borte kan du godt starte opp regedit og søke på "ATI" og slett alt som kommer opp der!

Gå til C: og slett alle spor etter ATI, ligger stort sett rett på C: når du pakker det ut.

Last ned driveren på nytt, hvis du kjører Xp kan 9.12 beta hemlock være lurt ;) 9 dager til 9.12 offisielt kommer ut :D

Kjør gjennom installasjonen på nytt med nye driveren. Det fungerte hos meg, hvis ikke kan du jo formatere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...