Gå til innhold

Til Hardware.no en liten test til dere


skidd

Anbefalte innlegg

Dette er kansje en smule domt, meen har våre litt interresangt:P

 

I Windows 7, så er det mulig og riste på et lite vindu menst du har oppe mange andre vindu og det da vil minimere seg, hadde våre litt morsomt da og tatt en test, vist dere da teiper fast venstre museknapp sånn det får et fast grep på et lite vindu menst mange andre vindu er oppe, og feste noe på musen sånn den vibrerer konstant nokk til å bevege seg sånn vinduene legger seg ned og kommer opp igjen hele tiden, vil det da gjøre sånn at Windows 7 kommer til å fryse seg?

 

Hva tror dere?

 

Takker for alle seriøse, useriøse og morsomme svar/konklusjoner=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vist du har noe på begge sider som gjør at musen går att og fram og lager til en intervall på en slags måte på 0.5 sec eller noe, da kan det kanskje gå...^^

 

ja, men på det 0,5 sec så rekker pcen å jobbe litt, så da henger den seg ikke.

 

 

Bra Crazy D :D

Du kan no holde på en stund selv? Er ikke så mye telefoner når ser det ut til, Ras.. tar vel telefonene:P

Lenke til kommentar

det spørs egentlig på hva du har i maskinen og jobbe med, såklart, har du veldig bra data så kan det bli et problem og få det til med, men vist du har en sånn passe data, så kan det kansje gå, for jeg testet litt med maskinen jeg sitter på nå, og da "hakker" det litt på en måte når jeg tar det opp igjen etter det har blitt lagt ned, så lurer litt på hvordan det har gått med denne maskinen når det har holdt på en stund...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...