YaegeR Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Hei. er mann på 26, som nå har funnet ut at han skal droppe sin bachelorgrad i historie og heller gå en vei han virkelig kommer til å brenne for.. nå trenger jeg hjelp til å få belyst fordelene og ulempene både skolemessig og yrkesmessig med å velge Vernepleier vs sykepleier Jeg vil helst jobbe innenfor ungdomspsykiatrien, kanskje som miljøarbeider men tanken på sykepleier er også veldig lokkende. I begge utdanningene har jeg tenkt å videreutdanne meg innenfor et spesiellt fagfelt. tusen takk for allt evnt svar =]
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Jeg ville absolutt ha tatt sykepleie foran vernepleie! Har jobbet i psykiatrien selv i 2-3 år, og det er et par fordeler med sykepleie: - Automatisk mulighet til å administrere medisiner - Flere yrkesmuligheter både ift. spesialiseringer og hvor man kan få jobb - På mange institusjoner har de kvoter ift. hvor mange sykepleiere kontra vernepleiere de behøver (alså er det lettere å få jobb som sykepleier) - Høyere lønnstige Uansett to bra valg! /TH
YaegeR Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Skrevet 4. desember 2009 ah ja det høres fornuftig ut er litt redd jeg blir mobbet sykepleier er da så rettet mot damer
N|troXx Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Se positivt på skolegangen, det er nesten 90% damer i klassen din :!:
YaegeR Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Skrevet 4. desember 2009 haha 90% damer + meg = 100% konflikter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå