Gå til innhold

Xboxen riper opp spill(og gamestop)


JforJeens

Anbefalte innlegg

Jo, hei!

 

Igår da jeg skrudde på xboxen for min daglige dose MW2 fikk jeg disc is unreadable. Som enhver ansvarsfull Xbox360 eier inspiserte jeg discen og det jeg fant var hjerteknusende; Xboxen hadde lagd 2 perfekte ringer i discen. Broren min sa at Microsoft ikke refunderer spill, men regner med at det de tar den inn for fiksing. Så det er jo forsåvidt greit.

 

Jeg lagde ikke tråden bare for å fortelle om min tragiske historie, men også for å spørre noen spørsmål angående Gamestop:

Garantien man får med konsollen, varer den mer enn 1 år? (garantien man får etter kjøp på Gamestop, om det skulle være noe tvil)

Hvis jeg tar den med de til de, må jeg ha med meg alt? (kabler, kontroll, minnebrikke etc)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det letteste er å ringe microsoft!

de er nr 1 på service.

 

å gå via gamestop kan være tidssløseri.

(men hør gjerne med de om du får en reservekonsoll mens de ringer microsoft)

 

og btw: det er fortsatt 5 års reklamsjon i Norge på stort sett alt man kjøper av slike varer, så slutt å gjett på garanti tider når man svarer i slike tråder.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
og btw: det er fortsatt 5 års reklamsjon i Norge på stort sett alt man kjøper av slike varer, så slutt å gjett på garanti tider når man svarer i slike tråder.

Nå var det snakk om garanti og ikke reklamasjon da... Og gamestop har egen garanti på brukte konsoller. TS har ikke sagt at dette er en brukt konsoll, men det kunne fort ha vært det...

Lenke til kommentar

Skjedde det samme med meg bare at jeg løfta xboxen da konsollen var på og discen inni. Ringte butikken og sa at jeg kunne få rabatt for nytt spill, men takka nei. De sa også at det kan skje viss xoxen står rett på gulvet ( altså at den ikke står inne i en hylle e.l) eller står på høykant. Vibrasjoner som f.eks fra folk som går kan lage riper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...