Gå til innhold

telefon tilnermet iphone


olahe

Anbefalte innlegg

tror jeg går for samsung I800 omni 11

men noen som vet hva som er av et annet type for apple store eller noe sånt på denne hva kjører den windows mobile android?

 

 

 

I8000 Omnia II kjoere Windows Mobile 6.5

 

Microsoft har started en Windows Mobile app store , den har litt lite naa men innholdet vokser.

 

Samsung har ogsa started en app store , den har litt lite naa men innholdet vokser.

 

 

Men det finnes fantastisk mange programmer til windows mobile rundt paa nett, men litt mnauell soking via google eller besok til store app butikker som f.eks. Handmark er nodvendig forelopig til Microsofts eget app store er blitt storre.

Endret av midnightraver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er langt i fra alene. Det er ingen bevis for at slik stråling er skadelig eller kreftfremkallende. Dermed tror jeg ikke dere har noe å frykte med mindre moren din er overfølsom (noe jeg tror at i de fleste tilfellene er psykologisk).

 

Det er ingen som har bevist at kaffe er kreftfremkallende heller. Men det er heller ikke noen som har bevist at det ikke er kreftfremkallende. Og slik tror jeg man kan fortsette med de aller fleste stoffer.

 

Jeg tror egentlig at man konkludere med at jorden er et farlig sted å leve. Og jeg tror ikke at den lille ekstra strålingsverdien på mobiltelefonen din er det du burde frykte mest.

Endret av program
Lenke til kommentar

Det sier jo litt om prisen til den 1G-telefonen når en 2G telefon selges til halv pris i en annen annonse.

 

En et og et halvt år iPhone 1G får du ikke mye for! En telefon er også en vare som folk ofte kjøper ny av etter 1 år. Hvem betaler det for den når du får mye nyere og langt bedre iPhone til nesten lik pris i en annen annonse.

 

Edit: Ny iPhone 3G til minste totalpris 3338,- hos telekiosken.

Endret av program
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...