Gå til innhold

Ny dunjakke, tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis fake, jakken koster $610 fra USA, Sportsnett har den inne til 5699. Hvordan han klarer å selge den for under $200 uten å gå med masse tap skjønner jeg ikke.

Skrevet

Sendte inn spørsmål, og selger bekreftet at dette var jakker produsert i Kina og ikke Canada Goose, som jeg originalt trodde.

Ikke rart, mtp. at logoen er lik, han kaller det en "bestselger i år" og navnet er så godt som identisk, men Canada-delen er utelatt.

Skrevet

Siden det er en fake jakke så dropper jeg den.

Har istede funnet meg en quiksilver, er vel ikke dunjakke.

Her er forøvrig jakka, noen som har synspunkter eller erfaringer?

Tror dere dette er en varm jakke ?

->LINK<-

Skrevet

Fikk denne eposten fra nett buttikken etter en forespørsel

Respons (Rigmor) - 06/01/2010 13:05

Hei

Jakken er både foret og vattert så den er nok varm.

Størrelsene skal være "normale"

Med vennlig hilsen

Kundeservice

Rigmor

Skrevet

Hvordan er det å bestille jakker fra utlandet? Må man betale mva på 25% når det blir stoppet i tollen? Er det mulig å få nett butikken til å markere pakken som " gift " ?

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)
Hvordan er det å bestille jakker fra utlandet? Må man betale mva på 25% når det blir stoppet i tollen? Er det mulig å få nett butikken til å markere pakken som " gift " ?

Det kommer an på hvilken nettbutikk det er snakk om. De fleste seriøse gjør ikke det. Det er uansett greiere å spør den butikken du skal bestille det fra.

Jeg anbefaler deg også å lese tråden denne tråden dersom du ikke er helt sikker på hvordan tollreglene er.

Endret av Slettet+987123897
Skrevet

Toll (10%) og moms (25%) må betales på klær hvis verdien er over 200,-

Det hjelper ikke å få butikken til å putte 'gift' på pakken da den Norske stat vil vurdere sendingsnavnet og varens markedsverdi. Den eneste måten å slippe unna på er om varens verdi blir satt under 50$ og avsender bruker et privat navn, noe en særiøs butikken aldri vil gjøre (lovbrudd). Kjøp derfor fra Ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...