TrinitiX Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Hei! Jeg har planer om å skaffe meg en 40 eller 42 tommer lcd eller plasma til rundt 7-9000 kroner. Problemet er at jeg ikke greier å velge ut hvilken en jeg skal kjøpe. Den skal brukes mest til filmtitting og spilling av playstation 3, så responstid(ms) er en viktig egenskap. I tillegg må den ha bra Viewing angle, sånn at bildet er bra når man ser på tven litt fra siden. Jeg har noen kandidater jeg har sett litt på, og håper folk kan komme med innspill om hva de synes og hvorfor jeg akkurat skal velge den tv'en. Panasonic TX-P42G10 Sony KDL40W5500 Philips 42PFL8404 På forhånd, takk
Chosiso Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Hvordan kan du anbefale han LE40B535? Dette er en TV som på langt nær er like god som både 42PFL8404 og Panasonic TXP42G10e
vesleengen Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 legger den inn som et alternativ om pris skulle skjere seg... det blir selvfølgelig tven i denne listen som havner i bånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå