Gå til innhold

Ka skjermdriver passer


Loking

Anbefalte innlegg

Klart å gått frå vista til xp.

 

MEn har berre internett driver. So lasta eg ned ati sinskjermdriver frå fujitsu si sia. MEn den funka ikkje. Det sto berre:

 

ATI-grafikkdriver er ikke installert, eller ATI-driveren fungerer ikke som den skla. Installer riktig ATI-driver i henhold til ATI-manskinvareen din

 

AMilo m1437 xp home edition

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først kan du avinsatllere den driveren du har, hvis den er installert.

 

Prøv deretter å laste ned dette vertifikasjonsverkøyet fra ATI sin side. Det vil sjekke skjermkortet ditt og hvis du har en kort som ATI driveren støtter, skal det visst laste ned rett driver.

Eg fekk installert det men så kom det:

 

Uheldigvis, kan denne programoppdateringen ikke bli installert på din datamaskin. Vennligst lontakt produsenten av din bærbare datamaskin for driver oppdatering.

Lenke til kommentar
Du har nok ett ATI Radeon Mobility X700. Det er ansett som Legacy Hardware og er ikke støttet i ATI sine Windows 7 drivere. Du kan forsøke å laste ned en vista driver for ett Radeon X700 kort.

 

 

Han har XP Home Edition så hverken Win 7 eller Vista drivere vil hjelpe han.

Eg går ut i frå at eg har ati sidan det er berre ati drivere på fujitsu si driver nedlastingssia til min amilo.

 

Då eg skulle pakka ut ati radeon x700 står det noko med at det er for mange tegn, oveerskrider tegn eller lignande

Lenke til kommentar
Det kommer an på om du installerte 32-bit XP eller 64-bit XP. Har du 32-bit XP installerer du 32-bit "Mobile Intel 915PM Express Chipset driver", har du 64-bit XP installerer du 64-bit "Mobile Intel 915PM Express Chipset driver".

 

Du finner dem på nedlastning siden til Intel. Håper linken virker.

Då eg gjekk inn på enhetsbehandling var det eit gult spørsmålstegn med utropstegn over og ved sida av stod det: skjermkort (VGA kompatibelt) ? Ka vil det sei?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...