Gå til innhold

TES: Knigths of The nine. Får ikkje tak i Mace of Zenithar! *Spoiler*


Anbefalte innlegg

My attempts to reach the Mace of Zenithar have been unsuccessful. No matter what I try, I cannot reach the other platform. Perhaps if I continue my quest for the other relics, an answer will present itself. (After the third time the player falls if the Boots of the Crusader are not being carried)

 

Står det i UESP og min Journal...

 

Eg står heilt fast! Kva skal eg gjer? Eg får ikkje tatt på meg Boots of the Crusader!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har boots of the crusader ?

eventuellt de andre greiene og ? (regner ikke med att du har sverdet enda da ;)

og infamy er ikke mere enn -1 ,for da går det ikke.

 

ta på deg allt du har av crusaders relic´s,og speciellt bootsen så ska det komme en sorts bru over til mace of zenithar.

 

her er en walkthru,masse spoilers men du trenger ju ikke å lese hele.

http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...t&p=8657089

Lenke til kommentar

Har ikkje du gjort oppdraget?

Etter å ha dremt Umaril eller kva han heiter, skal du bruke eit spell som heiter ***** of Talos... Huskar ikkje namnet heilt... Så blir du transportert opp i skyene over Imperial City, der du skal slost mot Umaril sjela... Personen drep du i "tempelet"... Få tak i begge sverda :) En liten "Bug" det der :)

Lenke til kommentar

tar det for gitt at det går i orden med the mace ?

 

og når det gjelder spørsmål om enkelte forum medlemmer har gjort questen i fråga,rimelig unødvendig egentlig,op kunne i teorien få klare seg selv uten noe som helst veiledning,ikke slikt at man må prøve å hjelpe folk her,er frivillig det :p

Lenke til kommentar
Hehe, etter å ha prøvd å prøvd å prøvd, lest og lest og lest blei eg berre meir og meir irritert :p Måtte ha hjelp :p Men sjønte jo kva problemet var... etterkvart... på forumet...

skønner deg der, rimelig frustrerende til tider når man søker på google,forum og annet og fortsatt står fast.

 

så du sier jeg kan huke to sverd fra umaril (mortal) og umaril (spirit) ?

den var ny gitt :)

 

spørs om de ikke har fikset det med uofficiell patch for pc da ??

Lenke til kommentar

jo,samler på de unike tingene både i oblivion og morrowind.

i oblivion er det kister med forskellige ting, en for staves,en for heavy armor,en for sverd,en for klær osv. antingen i frostcrag spire eller huset i skingrad.

 

mere gøy i morrowind der man kan lage seg ordentlige utstillinger med hva det skulle være.

 

og bruker nok spare på en av hver fra kotn og,ikke livsviktigt men litt gøy.

 

så nå må jeg bare huske på tipset ditt neste gang jeg er borti kotn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...